Hallå... allå.... lå... !
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2013
    #1

    Hallå... allå.... lå... !

    Det ekar visst härinne... ärinne... inne... Har Aff dött... ött... tt...?
    Vad är en cyniker? En man som vet priset på allt och värdet på ingenting.
    (Oscar Wilde)
  2. 1
    Hallå... allå.... lå... ! Det ekar visst härinne... ärinne... inne... Har Aff dött... ött... tt...?
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Jag var in en sväng imorse, sen åkte jag till stan en sväng. Nu tittar jag in igen men bara en snabbis för sen (nu) ska jag gå och baka pizzabullar, bädda rent i sängar, tvätta och lite sånt där
  4. 2
    Jag var in en sväng imorse, sen åkte jag till stan en sväng. Nu tittar jag in igen men bara en snabbis för sen (nu) ska jag gå och baka pizzabullar, bädda rent i sängar, tvätta och lite sånt där
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3

    Hehe ja det...

    är inte så konstigt faktiskt.

    Vad hittar du på då? Jag sitter och letar diskmaskin på nätet eftersom våran har dött efter 20 år.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  6. 3
    Hehe ja det... är inte så konstigt faktiskt.

    Vad hittar du på då? Jag sitter och letar diskmaskin på nätet eftersom våran har dött efter 20 år.
  7. Medlem sedan
    Aug 2013
    #4
    Det gör du rätt i. Här är ju tämligen dött.
  8. 4
    Det gör du rätt i. Här är ju tämligen dött.
  9. Medlem sedan
    Aug 2013
    #5
    Här är det en regnig dag idag, så jag har satt mig ned för att försöka lära mig min nya Sony-telefon. Min första "smartphone". Kan konstatera, att man behöver en data-ingenjörsexamen bara för att ringa. Jag har skrivit ut bruksanvisningen från nätet och den är på 125 sidor! När blev telefoner så obegripliga manicker?
    Vad är en cyniker? En man som vet priset på allt och värdet på ingenting.
    (Oscar Wilde)
  10. 5
    Här är det en regnig dag idag, så jag har satt mig ned för att försöka lära mig min nya Sony-telefon. Min första "smartphone". Kan konstatera, att man behöver en data-ingenjörsexamen bara för att ringa. Jag har skrivit ut bruksanvisningen från nätet och den är på 125 sidor! När blev telefoner så obegripliga manicker?
  11. Medlem sedan
    May 2004
    #6

    Mm det...

    regnar här med. He he välkommen in i 2014 Kul att du har fixat en sådan telefon.

    Nu öppnar sig nya möjligheter för dig Haqvin. Testa och kör Quizkampen, det kan vara nåt kanske för en klok man som dig
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  12. 6
    Mm det... regnar här med. He he välkommen in i 2014 Kul att du har fixat en sådan telefon.

    Nu öppnar sig nya möjligheter för dig Haqvin. Testa och kör Quizkampen, det kan vara nåt kanske för en klok man som dig
  13. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #7
    Jag har varit i stugan och kom inte åt Aff. Mobilen kan inte visa sidan och 3-g-nätet är uruselt
  14. 7
    Jag har varit i stugan och kom inte åt Aff. Mobilen kan inte visa sidan och 3-g-nätet är uruselt
  15. Medlem sedan
    Aug 2013
    #8
    Jag håller redan på med den kampen, nämligen att försöka förstå vad bruksanvisningen säger och att våga peta på telefonen.
    Vad är en cyniker? En man som vet priset på allt och värdet på ingenting.
    (Oscar Wilde)
  16. 8
    Jag håller redan på med den kampen, nämligen att försöka förstå vad bruksanvisningen säger och att våga peta på telefonen.
  17. Medlem sedan
    May 2004
    #9
  18. 9
  19. Medlem sedan
    Aug 2013
    #10
    Ja, det är inte meningen att man skall bo på landet, längre.
  20. 10
    Ja, det är inte meningen att man skall bo på landet, längre.
  21. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #11
    Nu rättar jag dig, det är inte meningen att man ska ha 3-G längre (varken i telefon eller internet)
  22. 11
    Nu rättar jag dig, det är inte meningen att man ska ha 3-G längre (varken i telefon eller internet)
  23. Medlem sedan
    Aug 2013
    #12
    Dra de in 3G, när de inför (nåja) 4G?
  24. 12
    Dra de in 3G, när de inför (nåja) 4G?
  25. Medlem sedan
    Nov 2000
    #13
    Ja, det är lite söndagstomt idag..... Jag var här en snabb sväng vid lunchtid, när jag kom hem från pojkvännen min för att snygga till mig lite inför eftermiddagens 11-årskalas för systerdottern. Blev lite senare hemkomst än planerat.... *ler* Nu har jag kört igång en maskin med disk, och rotat i frysen efter mat. Jag börjar ju tydligen jobba i morgon, efter 5,5 veckors semester, så det är liksom dags att fixa matlåda......
  26. 13
    Ja, det är lite söndagstomt idag..... Jag var här en snabb sväng vid lunchtid, när jag kom hem från pojkvännen min för att snygga till mig lite inför eftermiddagens 11-årskalas för systerdottern. Blev lite senare hemkomst än planerat.... *ler* Nu har jag kört igång en maskin med disk, och rotat i frysen efter mat. Jag börjar ju tydligen jobba i morgon, efter 5,5 veckors semester, så det är liksom dags att fixa matlåda......
  27. Medlem sedan
    Aug 2013
    #14
    Sorry, det var inte meningen att snobba med pluralböjning av verbet "dra(ga)".
  28. 14
    Sorry, det var inte meningen att snobba med pluralböjning av verbet "dra(ga)".
  29. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #15
    Nja, de bygger endast ut 4-G-nätet numera
  30. 15
    Nja, de bygger endast ut 4-G-nätet numera
  31. Medlem sedan
    Aug 2013
    #16
    Det kan jag förstå, men 3G-nätet skall väl i varje fall inte fungera sämre än tidigare för den sakens skull?
  32. 16
    Det kan jag förstå, men 3G-nätet skall väl i varje fall inte fungera sämre än tidigare för den sakens skull?
  33. Kerstimärta
    #17
    Tja, folk verkar inte intresserade att prata, diskutera eller svara på TS.

    Så, ja, då blir det eko.....tydligen mer roligt att skriva om hur tråkigt det är än att svara på TS eller skapa egna TS man är intresserad av.
  34. 17
    Tja, folk verkar inte intresserade att prata, diskutera eller svara på TS.

    Så, ja, då blir det eko.....tydligen mer roligt att skriva om hur tråkigt det är än att svara på TS eller skapa egna TS man är intresserad av.
  35. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #18
    Det har aldrig fungerat bra
  36. 18
    Det har aldrig fungerat bra
  37. Medlem sedan
    Aug 2013
    #19
    OK. Det blir till att satsa på 4G-apparater i fortsättningen, då.
  38. 19
    OK. Det blir till att satsa på 4G-apparater i fortsättningen, då.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar