Härligt!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2013
    #1

    Härligt!

    Rätt lag vann!
    Vad är en cyniker? En man som vet priset på allt och värdet på ingenting.
    (Oscar Wilde)
  2. 1
    Härligt! Rätt lag vann!
  3. Kerstimärta
    #2
    Jag höll också på att Tyskland skulle vinna. För det kändes som om de faktiskt hade gjort sig förtjänt av det.
  4. 2
    Jag höll också på att Tyskland skulle vinna. För det kändes som om de faktiskt hade gjort sig förtjänt av det.
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    Ja,så länge det är fotboll det handlar om, och inte världskrig, så är det helt OK.
  6. 3
    Ja,så länge det är fotboll det handlar om, och inte världskrig, så är det helt OK.
  7. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #4

    Verkligen! Bravo Tyskland!

    Det var en seger för glad anfallsfotboll, även om de hade svårt att komma åt mot ett mycket defensivt skickligt Argentina.

    Dessutom första gången ett europeiskt lag någonsin har vunnit när VM spelats i Amerika.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  8. 4
    Verkligen! Bravo Tyskland! Det var en seger för glad anfallsfotboll, även om de hade svårt att komma åt mot ett mycket defensivt skickligt Argentina.

    Dessutom första gången ett europeiskt lag någonsin har vunnit när VM spelats i Amerika.
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5

    Njae som att..

    välja mellan pest eller kolera men visst, jag håller ju på europa så då blev det Tyskland fast det bar mig lite emot med.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  10. 5
    Njae som att.. välja mellan pest eller kolera men visst, jag håller ju på europa så då blev det Tyskland fast det bar mig lite emot med.
  11. Medlem sedan
    Aug 2013
    #6
    Jag tycker ju att Tyskland var det lag som spelade bäst, mest offensivt och mest sevärt. Det är det enkla skälet till att jag höll på dem. Holland, Colombia, Costa Rica, Frankrike och några till var sevärda också, men ingen kom upp i Tysklands standard. Dessutom spelade Tyskland i stort sett justare än de flesta andra. Det har ju inte bara varit VM i fotboll, utan också i fula påhopp och filmningar.
  12. 6
    Jag tycker ju att Tyskland var det lag som spelade bäst, mest offensivt och mest sevärt. Det är det enkla skälet till att jag höll på dem. Holland, Colombia, Costa Rica, Frankrike och några till var sevärda också, men ingen kom upp i Tysklands standard. Dessutom spelade Tyskland i stort sett justare än de flesta andra. Det har ju inte bara varit VM i fotboll, utan också i fula påhopp och filmningar.
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #7

    Jodå, det är...

    en korrekt analys och sammanfattning du gjorde. Håller helt med.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  14. 7
    Jodå, det är... en korrekt analys och sammanfattning du gjorde. Håller helt med.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar