Fått operationstid! Nervös :S
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    May 2014
    #1

    Fått operationstid! Nervös :S

    I början av september ska jag opereras, förhoppningsvis får läkaren bort polypen som finns i livmodern och kan se varför det är stopp i ena äggleden. Fy vad nervös jag blev nu när jag fick tiden.
  2. 1
    Fått operationstid! Nervös :S I början av september ska jag opereras, förhoppningsvis får läkaren bort polypen som finns i livmodern och kan se varför det är stopp i ena äggleden. Fy vad nervös jag blev nu när jag fick tiden.
  3. Medlem sedan
    Aug 2010
    #2
    Härligt att du har fått en tid!! Det kommer gå jättebra! Försök tänka på den känslan jag hade när jag vaknade upp "åh kan ja få bli sövd igen tack!" dom är så
    proffsiga och gulliga mot en. Stor pepp-kram! / längtan
  4. 2
    Härligt att du har fått en tid!! Det kommer gå jättebra! Försök tänka på den känslan jag hade när jag vaknade upp "åh kan ja få bli sövd igen tack!" dom är så
    proffsiga och gulliga mot en. Stor pepp-kram! / längtan
  5. Redo för 2:an
    #3
    Kommer gå jättebra ska du se! Skönt att ha en tid och att det liksom händer något!! Ett steg närmare en efterlängtad bebis
  6. 3
    Kommer gå jättebra ska du se! Skönt att ha en tid och att det liksom händer något!! Ett steg närmare en efterlängtad bebis
  7. Medlem sedan
    Jan 2014
    #4
    Spännande, ja! Kanske ett steg närmare bebis, hihi! Klart det kommer att gå bra!
  8. 4
    Spännande, ja! Kanske ett steg närmare bebis, hihi! Klart det kommer att gå bra!
  9. Medlem sedan
    May 2014
    #5
    Tack alla söta ni, det känns toppen med ett första datum även om nervositetent är stor. Vi kommer ju ha en lång väg till bebis som det ser ut nu i och med att de hittat fel på oss båda. Men varje steg närmare är bra!
  10. 5
    Tack alla söta ni, det känns toppen med ett första datum även om nervositetent är stor. Vi kommer ju ha en lång väg till bebis som det ser ut nu i och med att de hittat fel på oss båda. Men varje steg närmare är bra!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar