Gravid, sex 7dagar innan äl...
Gravidsnack
  1. Anonym
    #1

    Gravid, sex 7dagar innan äl...

    Hur länge kan de verkligen överleva (spermierna) ???
    Kände av äl, sedan lite mer än en v började jag känna av grav.
    Fattar inte hur vi lyckades, är dessutom 40+ o läst hur liten chansen är att lyckas bli gravid.
  2. 1
    Gravid, sex 7dagar innan äl... Hur länge kan de verkligen överleva (spermierna) ???
    Kände av äl, sedan lite mer än en v började jag känna av grav.
    Fattar inte hur vi lyckades, är dessutom 40+ o läst hur liten chansen är att lyckas bli gravid.
  3. Anonym
    #2
    Hade sex sju dagar innan jag trodde jag hade ägglossning. Nu har lixom bebis stannat där. Vi blev glada men jäkligt förvånande då läkare sagt att jag inte ska kunna bli gravid igen. men är mest chockad nu. för vi har redan två och vi hade vant oss vid tanken på två barn, år tillbaka och åldersskillnaden mellan barnen blir också rätt stor.
  4. 2
    Hade sex sju dagar innan jag trodde jag hade ägglossning. Nu har lixom bebis stannat där. Vi blev glada men jäkligt förvånande då läkare sagt att jag inte ska kunna bli gravid igen. men är mest chockad nu. för vi har redan två och vi hade vant oss vid tanken på två barn, år tillbaka och åldersskillnaden mellan barnen blir också rätt stor.
  5. Superspermier
    #3
    Enligt rutinultraljudet i min förra graviditet skulle barnet ha blivit till en vecka efter att vi hade sex. (Jag tror dock att ägglossningen i själva verket var ca 3 dagar efter sexandet och att det snarare var ultraljudet som hade fel.) Jag var också megaförvånad när jag fick reda på att jag var på smällen. Men mäkta glad blev jag!

    Grattis!
  6. 3
    Enligt rutinultraljudet i min förra graviditet skulle barnet ha blivit till en vecka efter att vi hade sex. (Jag tror dock att ägglossningen i själva verket var ca 3 dagar efter sexandet och att det snarare var ultraljudet som hade fel.) Jag var också megaförvånad när jag fick reda på att jag var på smällen. Men mäkta glad blev jag!

    Grattis!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar