10% uppnått!!!
Vikt
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    10% uppnått!!!

    -1,4kg den här veckan och vågen stod på 75,2kg idag!!! Har nåt mitt delmål på 10%!! Belönar mig (efter att någon här skrev om belöningar) med nya träningskläder!!! Sätter även upp två nya mål. Mål 1: BMI under 27 efter semestern (dvs -1,2kg på 3 veckor). Mål 2: delmål (ca 15%) 71 kg, innan nästa belöning (som jag inte bestämt vad än). Hoppas på att nå mål 2 innan vi åker till Grekland i mitten på september.
  2. 1
    10% uppnått!!! -1,4kg den här veckan och vågen stod på 75,2kg idag!!! Har nåt mitt delmål på 10%!! Belönar mig (efter att någon här skrev om belöningar) med nya träningskläder!!! Sätter även upp två nya mål. Mål 1: BMI under 27 efter semestern (dvs -1,2kg på 3 veckor). Mål 2: delmål (ca 15%) 71 kg, innan nästa belöning (som jag inte bestämt vad än). Hoppas på att nå mål 2 innan vi åker till Grekland i mitten på september.
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Grattis! Hurra för dig!
  4. 2
    Grattis! Hurra för dig!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Bra jobbat och grattis
  6. 3
    Bra jobbat och grattis
  7. Ännu en tjockis
    #4
    Jättebra! Grattis

    Jag gick "bara" ner 0,6 kg denna veckan, men jag vet att jag har slarvat en del och skippat promenaderna, så det är ok med 0,6 denna veckan tycker jag.

    Kom i ett par gamla jeans gjorde jag minsann! De sitter inte perfekt än, men i vintras kunde jag inte ens få upp dem över låren och nu kunde jag knäppa dem utan att behöva lägga mig ner så jag är så nöjd, så nöjd ändå!
  8. 4
    Jättebra! Grattis

    Jag gick "bara" ner 0,6 kg denna veckan, men jag vet att jag har slarvat en del och skippat promenaderna, så det är ok med 0,6 denna veckan tycker jag.

    Kom i ett par gamla jeans gjorde jag minsann! De sitter inte perfekt än, men i vintras kunde jag inte ens få upp dem över låren och nu kunde jag knäppa dem utan att behöva lägga mig ner så jag är så nöjd, så nöjd ändå!
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Grattis till både minus och nygamla byxor
  10. 5
    Grattis till både minus och nygamla byxor
  11. Medlem sedan
    Jan 2006
    #6
    Grattis!! Riktigt bra jobbat!
  12. 6
    Grattis!! Riktigt bra jobbat!
  13. Medlem sedan
    Nov 2003
    #7
    Tjusigt! Grattis!
  14. 7
    Tjusigt! Grattis!
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8
    Stort hurra!
  16. 8
    Stort hurra!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar