måndagsenkät då
Ordet är fritt
  1. mandelblomma
    #1

    måndagsenkät då

    *Vilken typ av semester föredrar ni?
    *Flera kortare ledigheter eller en lång?
    *Vilka hobbys har ni?
    *Vad jobbar ni med?
    *Vet ni vilka ni ska rösta på i höst?
    *Er perfekta lediga helg, vad gör ni?
  2. 1
    måndagsenkät då *Vilken typ av semester föredrar ni?
    *Flera kortare ledigheter eller en lång?
    *Vilka hobbys har ni?
    *Vad jobbar ni med?
    *Vet ni vilka ni ska rösta på i höst?
    *Er perfekta lediga helg, vad gör ni?
  3. Medlem sedan
    Nov 2000
    #2
    *Vilken typ av semester föredrar ni?
    * Den semestern där jag får göra vad jag vill och känner för. Inte alltför mycket planerat utan ta dagen som den kommer.

    *Flera kortare ledigheter eller en lång?
    * En lång är trevligt.

    *Vilka hobbys har ni?
    * Har inte tid med några...... men gillar att sjunga så det skulle jag göra om jag hade tid.

    *Vad jobbar ni med?
    * Sjuksköterska på en medicinavdelning på sjukhuset här i stan. Jobbar även timmar som sjuksköterska på strokeenheten och som personlig assistent.

    *Vet ni vilka ni ska rösta på i höst?
    * Japp!

    *Er perfekta lediga helg, vad gör ni?
    * Umgås med nära och kära, grillar, slappar och latar mig.
  4. 2
    *Vilken typ av semester föredrar ni?
    * Den semestern där jag får göra vad jag vill och känner för. Inte alltför mycket planerat utan ta dagen som den kommer.

    *Flera kortare ledigheter eller en lång?
    * En lång är trevligt.

    *Vilka hobbys har ni?
    * Har inte tid med några...... men gillar att sjunga så det skulle jag göra om jag hade tid.

    *Vad jobbar ni med?
    * Sjuksköterska på en medicinavdelning på sjukhuset här i stan. Jobbar även timmar som sjuksköterska på strokeenheten och som personlig assistent.

    *Vet ni vilka ni ska rösta på i höst?
    * Japp!

    *Er perfekta lediga helg, vad gör ni?
    * Umgås med nära och kära, grillar, slappar och latar mig.
  5. Salander
    #3
    Jag gillar sol och skidsemester, är bra på att vara ledig överlag men väljer väl lång period om jag måste.
    Mina hobbys är väl familj och träning. Jag jobbar med att arbetsleda. Jag är inte helt på det klara vem som får min röst faktiskt, velar lite.
    En perfekt ledig helg har jag redan städat och röjt och handlat på torsdagen så fredagen blir lugn och trevlig. En blandning av aktivitet och slappartid är bäst.
  6. 3
    Jag gillar sol och skidsemester, är bra på att vara ledig överlag men väljer väl lång period om jag måste.
    Mina hobbys är väl familj och träning. Jag jobbar med att arbetsleda. Jag är inte helt på det klara vem som får min röst faktiskt, velar lite.
    En perfekt ledig helg har jag redan städat och röjt och handlat på torsdagen så fredagen blir lugn och trevlig. En blandning av aktivitet och slappartid är bäst.
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4
    *Vilken typ av semester föredrar ni? Allt 😉 dvs jag gillar variation. Lite strand och bad, lite stad, lite lugn i skärgården, lite umgänge med släkt och vänner, lite hemmafix osv.
    *Flera kortare ledigheter eller en lång? Gärna lång på sommaren och några kortare övrig tid.
    *Vilka hobbys har ni? Träna, se film och läsa.
    *Vad jobbar ni med? Processer inom IT.
    *Vet ni vilka ni ska rösta på i höst? Nej
    *Er perfekta lediga helg, vad gör ni? Ingen aning finns många perfekta helger men umgänge med familj och vänner och träning och avkoppling är bra ingredienser på en bra helg.
  8. 4
    *Vilken typ av semester föredrar ni? Allt 😉 dvs jag gillar variation. Lite strand och bad, lite stad, lite lugn i skärgården, lite umgänge med släkt och vänner, lite hemmafix osv.
    *Flera kortare ledigheter eller en lång? Gärna lång på sommaren och några kortare övrig tid.
    *Vilka hobbys har ni? Träna, se film och läsa.
    *Vad jobbar ni med? Processer inom IT.
    *Vet ni vilka ni ska rösta på i höst? Nej
    *Er perfekta lediga helg, vad gör ni? Ingen aning finns många perfekta helger men umgänge med familj och vänner och träning och avkoppling är bra ingredienser på en bra helg.
  9. Salander
    #5
    Läsningen glömmer jag alltid att skriva, fast jag läser massor. Ja det är väl också en hobby kom jag på när jag läste thess svar.
  10. 5
    Läsningen glömmer jag alltid att skriva, fast jag läser massor. Ja det är väl också en hobby kom jag på när jag läste thess svar.
  11. mandelblomma
    #6
    *Vilken typ av semester föredrar ni?
    En blandning av solsemester som gärna får vara i Sverige men pga vädrets osäkerhet ofta blir någon vecka utomlands, lite skärgård, lite hemmahäng och fix, lite stugan.

    *Flera kortare ledigheter eller en lång?
    Vill gärna ha lång sommarledighet men även några kortare under året också, skidor en vecka, julledigt helt ganska länge, någon höstresa och så

    *Vilka hobbys har ni?
    Gillar att läsa, måla möbler ( ganska ny hobby), laga mat och resa.

    *Vad jobbar ni med?
    kort beskrivet, utbildning och utveckling inom vården.

    *Vet ni vilka ni ska rösta på i höst?
    jo

    *Er perfekta lediga helg, vad gör ni?
    Det finns såklart massa olika typer av perfekta helger.
    Just nu skulle jag efter en lång sommar hemma med barnen göra något själv med maken. Spa kanske eller en cityresa till Berlin eller Barcelona kanske.
  12. 6
    *Vilken typ av semester föredrar ni?
    En blandning av solsemester som gärna får vara i Sverige men pga vädrets osäkerhet ofta blir någon vecka utomlands, lite skärgård, lite hemmahäng och fix, lite stugan.

    *Flera kortare ledigheter eller en lång?
    Vill gärna ha lång sommarledighet men även några kortare under året också, skidor en vecka, julledigt helt ganska länge, någon höstresa och så

    *Vilka hobbys har ni?
    Gillar att läsa, måla möbler ( ganska ny hobby), laga mat och resa.

    *Vad jobbar ni med?
    kort beskrivet, utbildning och utveckling inom vården.

    *Vet ni vilka ni ska rösta på i höst?
    jo

    *Er perfekta lediga helg, vad gör ni?
    Det finns såklart massa olika typer av perfekta helger.
    Just nu skulle jag efter en lång sommar hemma med barnen göra något själv med maken. Spa kanske eller en cityresa till Berlin eller Barcelona kanske.
  13. Gretah
    #7
    1. Riktig semester där man väljer själv vad man vill göra utan en massa måsten
    2. Jag har föredragit en lång semester tidigare.
    3. Inga speciella egentligen... Inget jag/vi går in för.
    4. Jag jobbar inte för tillfället och maken jobbar på ett statligt ställe.
    5. Nää, det blir nog en blankröst i riksdagsvalet. Till kommunval funderar jag på att vara lite barnslig och lägga en personröst för att jävlas...
    6. En regnig helg ligger vi i sängen och myser mest hela tiden med filmer å serier En solig fin helg är det helt ok med lite olika pyssel hemma men utan tvång.
  14. 7
    1. Riktig semester där man väljer själv vad man vill göra utan en massa måsten
    2. Jag har föredragit en lång semester tidigare.
    3. Inga speciella egentligen... Inget jag/vi går in för.
    4. Jag jobbar inte för tillfället och maken jobbar på ett statligt ställe.
    5. Nää, det blir nog en blankröst i riksdagsvalet. Till kommunval funderar jag på att vara lite barnslig och lägga en personröst för att jävlas...
    6. En regnig helg ligger vi i sängen och myser mest hela tiden med filmer å serier En solig fin helg är det helt ok med lite olika pyssel hemma men utan tvång.
  15. Medlem sedan
    Nov 2000
    #8
    Jag föredrar blandad semester, d v s både fullt ös och lugn, både storstad och skog o s v.
    Måste jag välja väljer jag lång men gillar att ha lite korta ledigheter också för att ladda batterierna.
    Läser, tränar, trädgården, geocaching.
    Jobbar som socionom.
    Ja, jag vet vilka jag ska rösta på.
    En perfekt ledig helg sover jag mycket, äter och dricker gott, rör mig en hel del och skrattar så jag får ont i magen.
  16. 8
    Jag föredrar blandad semester, d v s både fullt ös och lugn, både storstad och skog o s v.
    Måste jag välja väljer jag lång men gillar att ha lite korta ledigheter också för att ladda batterierna.
    Läser, tränar, trädgården, geocaching.
    Jobbar som socionom.
    Ja, jag vet vilka jag ska rösta på.
    En perfekt ledig helg sover jag mycket, äter och dricker gott, rör mig en hel del och skrattar så jag får ont i magen.
  17. Kerstimärta
    #9
    Föredrar en riktig lång, sammanhållen sommarsemester.

    Hobbys är hundar och njutningar.

    Jobbar som IT-projektledare.

    Röstar...jo, är nog klart.

    En perfekt ledig dag så sover jag till typ elva. Sen kollar filmer. Lagar middag.
  18. 9
    Föredrar en riktig lång, sammanhållen sommarsemester.

    Hobbys är hundar och njutningar.

    Jobbar som IT-projektledare.

    Röstar...jo, är nog klart.

    En perfekt ledig dag så sover jag till typ elva. Sen kollar filmer. Lagar middag.
  19. Medlem sedan
    May 2004
    #10
    *Vilken typ av semester föredrar ni?
    - spelar ingen roll, lugn och ro och sol i alla fall

    *Flera kortare ledigheter eller en lång?
    - spelar egentligen ingen roll, något sammanhängande kan vara skönt

    *Vilka hobbys har ni?
    - har aldrig haft någon eller några hobbys

    *Vad jobbar ni med?
    - jobbar med?? Vad är det?

    *Vet ni vilka ni ska rösta på i höst?
    - röstar inte

    *Er perfekta lediga helg, vad gör ni?
    - slöar, tar en wirre och äter godis i mängder
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  20. 10
    *Vilken typ av semester föredrar ni?
    - spelar ingen roll, lugn och ro och sol i alla fall

    *Flera kortare ledigheter eller en lång?
    - spelar egentligen ingen roll, något sammanhängande kan vara skönt

    *Vilka hobbys har ni?
    - har aldrig haft någon eller några hobbys

    *Vad jobbar ni med?
    - jobbar med?? Vad är det?

    *Vet ni vilka ni ska rösta på i höst?
    - röstar inte

    *Er perfekta lediga helg, vad gör ni?
    - slöar, tar en wirre och äter godis i mängder
  21. Medlem sedan
    Nov 2003
    #11
    * jag gillar all semester. Sol, snö och storstad. Allt har sin charm.
    * Gärna bägge. Mitt jobb gör att jag inte kan ta mer än tre veckor i sträck på sommaren tyvärr.
    * Jag tränar, läser och gräver i trädgården. Gillar att fixa hemma också. Till hösten skall jag ta en konversationskurs i franska tänkte jag.
    * Jag jobbar som apotekschef.
    * Japp. Och det är INTE Sverigedemokraterna.
    * God fredagsmiddag, förmiddagsträning på lördagen, trevligt umgänge på lördag kväll. På söndagen skrota runt hemma, en rejäl eftermiddagsträning och film med familjen söndag kväll.
  22. 11
    * jag gillar all semester. Sol, snö och storstad. Allt har sin charm.
    * Gärna bägge. Mitt jobb gör att jag inte kan ta mer än tre veckor i sträck på sommaren tyvärr.
    * Jag tränar, läser och gräver i trädgården. Gillar att fixa hemma också. Till hösten skall jag ta en konversationskurs i franska tänkte jag.
    * Jag jobbar som apotekschef.
    * Japp. Och det är INTE Sverigedemokraterna.
    * God fredagsmiddag, förmiddagsträning på lördagen, trevligt umgänge på lördag kväll. På söndagen skrota runt hemma, en rejäl eftermiddagsträning och film med familjen söndag kväll.
  23. Medlem sedan
    Apr 2001
    #12
    *Vilken typ av semester föredrar ni?
    -Jag vill ha lagom mycket aktiviteter.

    *Flera kortare ledigheter eller en lång?
    -Bor man inte ihop med barnens pappa så blir det flera korta om man vill vara med barnen på sin semester samt inte ha så långa perioder ifrån varandra

    *Vilka hobbys har ni?
    -Just nu väldigt få, men jag skulle vilja ägna mer tid åt trädgårdsarbete. Sen är jag ringsekreterare på hundutställningar, det är bara några enstaka dagar per år dock. Styrelsearbete i brf.

    *Vad jobbar ni med?
    -Jag är gruppchef för ett gäng programmerare

    *Vet ni vilka ni ska rösta på i höst?
    -Japp

    *Er perfekta lediga helg, vad gör ni?
    -Någon kul aktivitet samt ändå komma hem till ett välstädat hem
    I much prefer whining to counting my blessings!
  24. 12
    *Vilken typ av semester föredrar ni?
    -Jag vill ha lagom mycket aktiviteter.

    *Flera kortare ledigheter eller en lång?
    -Bor man inte ihop med barnens pappa så blir det flera korta om man vill vara med barnen på sin semester samt inte ha så långa perioder ifrån varandra

    *Vilka hobbys har ni?
    -Just nu väldigt få, men jag skulle vilja ägna mer tid åt trädgårdsarbete. Sen är jag ringsekreterare på hundutställningar, det är bara några enstaka dagar per år dock. Styrelsearbete i brf.

    *Vad jobbar ni med?
    -Jag är gruppchef för ett gäng programmerare

    *Vet ni vilka ni ska rösta på i höst?
    -Japp

    *Er perfekta lediga helg, vad gör ni?
    -Någon kul aktivitet samt ändå komma hem till ett välstädat hem
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar