Inte så illa gissat
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #1

    Inte så illa gissat

    http://www.playbuzz.com/gregs/can-we...y-20-questions

    påstår att jag är:
    1. You are male.
    2. You are currently in your mid fifties, still working hard and enjoying every minute of it.
    3. You are starting to go bald, but you don't care about it as much as you thought you would when you were younger. You still have your good looks, your gray eyes and your sense of humor.
    4. You have a beautiful loving family, great life-long friends, even the doctor is happy with your annual check up!
    5. Things are generally good, and you just wish they'll stay that way for much, much longer.

    Nåja, de har väl inte fått med allt men så illa gissat var det inte. Hur går det för er?

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  2. 1
    Inte så illa gissat http://www.playbuzz.com/gregs/can-we...y-20-questions

    påstår att jag är:
    1. You are male.
    2. You are currently in your mid fifties, still working hard and enjoying every minute of it.
    3. You are starting to go bald, but you don't care about it as much as you thought you would when you were younger. You still have your good looks, your gray eyes and your sense of humor.
    4. You have a beautiful loving family, great life-long friends, even the doctor is happy with your annual check up!
    5. Things are generally good, and you just wish they'll stay that way for much, much longer.

    Nåja, de har väl inte fått med allt men så illa gissat var det inte. Hur går det för er?
  3. Salander
    #2
    Inte alls.Lyckas inte starta den....
  4. 2
    Inte alls.Lyckas inte starta den....
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    Tja, att döma av sajtens gissning är vi en och samma person, Christopher, eftersom den beskrev mig på exakt samma sätt.
  6. 3
    Tja, att döma av sajtens gissning är vi en och samma person, Christopher, eftersom den beskrev mig på exakt samma sätt.
  7. Medlem sedan
    Oct 2006
    #4
    Startar inte (kanske pga mac)..
  8. 4
    Startar inte (kanske pga mac)..
  9. Medlem sedan
    Sep 2003
    #5
    Jag fick precis samma som du! Stämmer dock inget vidare på mig
  10. 5
    Jag fick precis samma som du! Stämmer dock inget vidare på mig
  11. Medlem sedan
    Jan 1999
    #6
    Även jag är en kopia av dig fick exakt samma svar
  12. 6
    Även jag är en kopia av dig fick exakt samma svar
  13. Medlem sedan
    Nov 1998
    #7
    Fick exakt samma svar, som inte stämmer något vidare.
  14. 7
    Fick exakt samma svar, som inte stämmer något vidare.
  15. Misell
    #8
    Jag är 30-årig nybliven far tydligen! En därtill ytterst vältränad sådan! Korthårig var jag visst med
    Så jag tror att det var mest en slump att ditt stämde så väl C
  16. 8
    Jag är 30-årig nybliven far tydligen! En därtill ytterst vältränad sådan! Korthårig var jag visst med
    Så jag tror att det var mest en slump att ditt stämde så väl C
  17. Medlem sedan
    Oct 2006
    #9
    haha, Male, teenager.
    Nja, jag vet inte..

    https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.n...13004030_n.jpg
  18. 9
    haha, Male, teenager.
    Nja, jag vet inte..

    https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.n...13004030_n.jpg
  19. Misell
    #10
    Ännu konstigare är väl resultatet om man räknar in att jag svarade att jag använder nagellack ibland! Fast det kanske det finns 30-åriga nyblivna fäder som också gör
  20. 10
    Ännu konstigare är väl resultatet om man räknar in att jag svarade att jag använder nagellack ibland! Fast det kanske det finns 30-åriga nyblivna fäder som också gör
  21. Medlem sedan
    Jan 2009
    #11
    Jag fick också att jag var man och i sena tonåren. Att jag hade vackert brunt hår och stora ögon samt att jag borde lita mer på min instinkt. Att jag var mer orolig för framtiden än jag ville erkänna.

    Brunt hår stämmer bra även om jag har grå stänk i det så är det hyfsat snyggt så det är nära. I övrigt tycker jag inte alls att det stämde.
    Ha det gott!
  22. 11
    Jag fick också att jag var man och i sena tonåren. Att jag hade vackert brunt hår och stora ögon samt att jag borde lita mer på min instinkt. Att jag var mer orolig för framtiden än jag ville erkänna.

    Brunt hår stämmer bra även om jag har grå stänk i det så är det hyfsat snyggt så det är nära. I övrigt tycker jag inte alls att det stämde.
  23. Medlem sedan
    Jan 2009
    #12
    Misell - du och jag måste vara enäggstvillingar. Precis samma som jag - det var nog nagellacket som gjorde det. Använder amerikanska kvinnor nagellack varje dag?
    Ha det gott!
  24. 12
    Misell - du och jag måste vara enäggstvillingar. Precis samma som jag - det var nog nagellacket som gjorde det. Använder amerikanska kvinnor nagellack varje dag?
  25. Medlem sedan
    Jan 2009
    #13
    Miko - det var ditt svar som var identiskt mitt ser jag nu. Läste visst slarvigt...
    Ha det gott!
  26. 13
    Miko - det var ditt svar som var identiskt mitt ser jag nu. Läste visst slarvigt...
  27. Medlem sedan
    Oct 2006
    #14
    ah, haha. Ja jag svarade Ibland och att det tar mig 15 min på morgnarna i badrummet.
    Då blir man man kanske, eller så var det öl och sallad som gjorde det
  28. 14
    ah, haha. Ja jag svarade Ibland och att det tar mig 15 min på morgnarna i badrummet.
    Då blir man man kanske, eller så var det öl och sallad som gjorde det
  29. Misell
    #15
    Vet inte. Kanske använder amerikanska män nagellack ibland istället
  30. 15
    Vet inte. Kanske använder amerikanska män nagellack ibland istället
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar