Katt med solsting?
Ordet är fritt
  1. Gretah
    #1

    Katt med solsting?

    Våran lilla plutta Tingeling är fyra år. Vi har även en herre på sju år. Han sover hela dagarna och en bra bit in på kvällarna. Tingeling springer in och ut mest hela dagarna och nätterna. ( kattlucka)
    Trots att de kan springa som de vill så verkar Ting rastlös. Hon vill gärna mucka med storkatten och han blir mest jätteledsen eller förvånad, så det blir aldrig bråklek. Hon kastar sej över våra fötter och kloar eller biter eller skuttar och far med nån leksaksmus ( eller levande). Hon brukar inte vara så här så jag funderar på hur sjutton jag ska aktivera henne?! Vad vill hon liksom
  2. 1
    Katt med solsting? Våran lilla plutta Tingeling är fyra år. Vi har även en herre på sju år. Han sover hela dagarna och en bra bit in på kvällarna. Tingeling springer in och ut mest hela dagarna och nätterna. ( kattlucka)
    Trots att de kan springa som de vill så verkar Ting rastlös. Hon vill gärna mucka med storkatten och han blir mest jätteledsen eller förvånad, så det blir aldrig bråklek. Hon kastar sej över våra fötter och kloar eller biter eller skuttar och far med nån leksaksmus ( eller levande). Hon brukar inte vara så här så jag funderar på hur sjutton jag ska aktivera henne?! Vad vill hon liksom
  3. Kerstimärta
    #2
    Är hon i desperat löpning? Har ni missat p-piller?

    Har hon tillräckligt med vätska?

    Tror ej på aktivering som sådan för hon är ju helt vuxen. Eller jo, klart man kan aktivera. Men, det ska inte behövas på en vuxen katt med fri utevistelse. Såvida det inte är tusen grader kallt och vinter och hon inte vill gå ut.
  4. 2
    Är hon i desperat löpning? Har ni missat p-piller?

    Har hon tillräckligt med vätska?

    Tror ej på aktivering som sådan för hon är ju helt vuxen. Eller jo, klart man kan aktivera. Men, det ska inte behövas på en vuxen katt med fri utevistelse. Såvida det inte är tusen grader kallt och vinter och hon inte vill gå ut.
  5. Gretah
    #3
    Hon är steriliserad så det kan inte vara något sånt och båda katterna har tillgång till vatten hela tiden och mat för den delen... Och lite godis emellanåt delas givetvis också ut
    Hon kanske går igenom nån fas som jag inte begriper
  6. 3
    Hon är steriliserad så det kan inte vara något sånt och båda katterna har tillgång till vatten hela tiden och mat för den delen... Och lite godis emellanåt delas givetvis också ut
    Hon kanske går igenom nån fas som jag inte begriper
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar