Fi rackarns...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Fi rackarns...

    ... vad jag är glad att jag har semester just nu när det är så varmt. Nu finns all möjlighet att uppsöka både skugga och bad, och av det sistnämnda har det blivit mycket. I synnerhet på kvällarna. Kvällsbad och lite picnic på stranden med familjen och/eller vänner, det tillhör det positiva med de varma dagarna. Det som får mig att stå ut Och apropå det så känner jag mig oerhört välsignad att få bo såhär, nära havet. Vackert året om, oavsett väder.

    Mitt AFFande och bloggande blir dock lidande när det är såhär, paddan är inte så sand- och vattentålig Men, ni kan pusta ut... Jag lever
  2. 1
    Fi rackarns... ... vad jag är glad att jag har semester just nu när det är så varmt. Nu finns all möjlighet att uppsöka både skugga och bad, och av det sistnämnda har det blivit mycket. I synnerhet på kvällarna. Kvällsbad och lite picnic på stranden med familjen och/eller vänner, det tillhör det positiva med de varma dagarna. Det som får mig att stå ut Och apropå det så känner jag mig oerhört välsignad att få bo såhär, nära havet. Vackert året om, oavsett väder.

    Mitt AFFande och bloggande blir dock lidande när det är såhär, paddan är inte så sand- och vattentålig Men, ni kan pusta ut... Jag lever
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    Annars kan man bara be SÄPO att de skuggar en...
  4. 2
    Annars kan man bara be SÄPO att de skuggar en...
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Nån mer som har sett den där serie-stripen på Facebook?
  6. 3
    Nån mer som har sett den där serie-stripen på Facebook?
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4
    Ja inte tusan har jag humor nog att hitta på egna skämt
  8. 4
    Ja inte tusan har jag humor nog att hitta på egna skämt
  9. Medlem sedan
    Aug 2013
    #5
    Håna inte oss stackare som arbetar. (Det där med familj hade f.ö. också varit kul. )
    Vad är en cyniker? En man som vet priset på allt och värdet på ingenting.
    (Oscar Wilde)
  10. 5
    Håna inte oss stackare som arbetar. (Det där med familj hade f.ö. också varit kul. )
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar