Flygkraschen i Ukraina
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2002
    #1

    Flygkraschen i Ukraina

    Tittade precis på nyheterna där de sa att kroppar anlände till Nederländerna idag. Nu skulle de till rättsmedicinska för att de skulle identifieras. Men om de nu ska identifieras, hur kan de då veta att de hör hemma i Nederländerna? Där var väl passagerare från flera olika länder.. Eller kommer ALLA kropparna identifieras just i Nederländerna?
    It's an insane world, and i'm proud to be a part of it.
  2. 1
    Flygkraschen i Ukraina Tittade precis på nyheterna där de sa att kroppar anlände till Nederländerna idag. Nu skulle de till rättsmedicinska för att de skulle identifieras. Men om de nu ska identifieras, hur kan de då veta att de hör hemma i Nederländerna? Där var väl passagerare från flera olika länder.. Eller kommer ALLA kropparna identifieras just i Nederländerna?
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    Jag funderar mer på om kropparna fallit från 10 000 m höjd och hur de då ser ut, trodde liksom bara det blev en splash -hög och inte en intakt kropp
  4. 2
    Jag funderar mer på om kropparna fallit från 10 000 m höjd och hur de då ser ut, trodde liksom bara det blev en splash -hög och inte en intakt kropp
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3
    Ja de sa att där var kroppar som var helt intakta till de som var förkolnade. Och allt där i mellan
  6. 3
    Ja de sa att där var kroppar som var helt intakta till de som var förkolnade. Och allt där i mellan
  7. Medlem sedan
    Apr 2008
    #4
    Nederländerna skulle leda faveriarbetet, så jag antar att alla kroppar ska dit, för identifiering. Det arbetet går inte att göra i krigszonen, med skjutglada ryssar runt fötterna.
  8. 4
    Nederländerna skulle leda faveriarbetet, så jag antar att alla kroppar ska dit, för identifiering. Det arbetet går inte att göra i krigszonen, med skjutglada ryssar runt fötterna.
  9. Medlem sedan
    Jun 2002
    #5
    Okej men då förstår jag, hade missat den informationen. Tack!
  10. 5
    Okej men då förstår jag, hade missat den informationen. Tack!
  11. Medlem sedan
    Apr 2008
    #6
    JAg förstod det som av mottgontidningen. Antar att de är många från Nedelrländerna si passargerarlistan, och att det därför att praktisk, om de har kompetensen.
  12. 6
    JAg förstod det som av mottgontidningen. Antar att de är många från Nedelrländerna si passargerarlistan, och att det därför att praktisk, om de har kompetensen.
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #7

    Ja förvånande nog...

    så var många kroppar faktiskt rätt intakta men jag såg många spläschade kroppar också.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  14. 7
    Ja förvånande nog... så var många kroppar faktiskt rätt intakta men jag såg många spläschade kroppar också.
  15. Medlem sedan
    Dec 2005
    #8
    Jaså, du är på plats? Eller hur kunde du se det?
  16. 8
    Jaså, du är på plats? Eller hur kunde du se det?
  17. Medlem sedan
    Nov 2008
    #9

    Det finns filmat

    på youtube bl.a. Många ligger helt intakta, ett par barn satt kvar i flygstolarna och det såg bara ut som de sov. En flicka hade huvudet lutat mot axeln på barnet bredvid. Det enda man kan trösta sig med är att enligt experter så hann de inte känna någonting. Fruktansvärt.
  18. 9
    Det finns filmat på youtube bl.a. Många ligger helt intakta, ett par barn satt kvar i flygstolarna och det såg bara ut som de sov. En flicka hade huvudet lutat mot axeln på barnet bredvid. Det enda man kan trösta sig med är att enligt experter så hann de inte känna någonting. Fruktansvärt.
  19. Medlem sedan
    Nov 2008
    #10
    Här är länken från de brittiska tidningarna. Jag tyckte inte det var jätteläskigt, men gå bara in och titta på eget bevåg. Om man inte får lägga ut sånt så ber jag värdarna ta bort det.

    http://m.liveleak.com/view?i=022_1405647365
  20. 10
    Här är länken från de brittiska tidningarna. Jag tyckte inte det var jätteläskigt, men gå bara in och titta på eget bevåg. Om man inte får lägga ut sånt så ber jag värdarna ta bort det.

    http://m.liveleak.com/view?i=022_1405647365
  21. Medlem sedan
    May 2004
    #11

    Det finns....

    morbida sajter där man kan se i stort sett allt som händer i världen oerhört detaljerat. Lokalbefolkning som filmar vad som har hänt eller händer.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  22. 11
    Det finns.... morbida sajter där man kan se i stort sett allt som händer i världen oerhört detaljerat. Lokalbefolkning som filmar vad som har hänt eller händer.
  23. Medlem sedan
    Dec 2005
    #12
    Jo jag vet det, men trodde ibte folk kollade
  24. 12
    Jo jag vet det, men trodde ibte folk kollade
  25. Medlem sedan
    Mar 2014
    #13
    Någon av dom pro-ryska soldaterna hade ju erkänt dådet nu. De hade "missat och träffat fel plan". Det är sjukt och Putin borde göra något åt problemet, nu!
  26. 13
    Någon av dom pro-ryska soldaterna hade ju erkänt dådet nu. De hade "missat och träffat fel plan". Det är sjukt och Putin borde göra något åt problemet, nu!
  27. Gretah
    #14
    Och det andra Malaysiska planet då? Det hittades verkligen inte?
    Kontentan av det känns just nu som att man kanske inte ska flyga med ett sånt plan
    Och är det ryssar som skjutit ner detta plan eller ukrainare??? Fattar inte.
  28. 14
    Och det andra Malaysiska planet då? Det hittades verkligen inte?
    Kontentan av det känns just nu som att man kanske inte ska flyga med ett sånt plan
    Och är det ryssar som skjutit ner detta plan eller ukrainare??? Fattar inte.
  29. Medlem sedan
    May 2004
    #15

    Jo jag, kan...

    inte låta bli. Vill liksom titta men ändå inte.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  30. 15
    Jo jag, kan... inte låta bli. Vill liksom titta men ändå inte.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar