Jaha så var det nästa fot
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #1

    Jaha så var det nästa fot

    Som är ur lag, den här gången så hade jag lindat in benet i stolsbenet och sedan har jag haft svinont. Nu har jag legat med foten högt, frysta handdukar och en värktablett. Det dunkar inte längre i foten, men jag har förjävligt ont när jag ska stödja den.

    Nåja, nu blir det ryggläge, högt fotläge, isiga handdukar och Ernst (och ett glas vin)
  2. 1
    Jaha så var det nästa fot Som är ur lag, den här gången så hade jag lindat in benet i stolsbenet och sedan har jag haft svinont. Nu har jag legat med foten högt, frysta handdukar och en värktablett. Det dunkar inte längre i foten, men jag har förjävligt ont när jag ska stödja den.

    Nåja, nu blir det ryggläge, högt fotläge, isiga handdukar och Ernst (och ett glas vin)
  3. mandelblomma
    #2
    ta två....glas alltså och krya på dig!
  4. 2
    ta två....glas alltså och krya på dig!
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    Kanske läge att kolla så att du inte har brutit något ben i foten?
  6. 3
    Kanske läge att kolla så att du inte har brutit något ben i foten?
  7. Kerstimärta
    #4
    Hoppas det lättade för dig!

    Jobbigt att vara justerad map rörligheten.

    Om än tillfälligt.
  8. 4
    Hoppas det lättade för dig!

    Jobbigt att vara justerad map rörligheten.

    Om än tillfälligt.
  9. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #5
    Kan meddela att foten är bättre idag. Jag skulle tippa på att jag fick någon stukning av något slag, men jag fick den långsamt.
    Nu har jag skippat stödförbandet och även varit och badat
  10. 5
    Kan meddela att foten är bättre idag. Jag skulle tippa på att jag fick någon stukning av något slag, men jag fick den långsamt.
    Nu har jag skippat stödförbandet och även varit och badat
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar