Dagen
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    Dagen

    Idag ska vi bjudas på 32 grader varmt. Vi har hängt hela veckan på bad så idag tänkte vi vara inne och bada på em. Hur ska ni tackla rekordvärmen?

    längesen jag var så här brun är det iaf så jag får räkna med en rynkig höst

    nu ska jag sova en lur, tjingeling



  2. 1
    Dagen Idag ska vi bjudas på 32 grader varmt. Vi har hängt hela veckan på bad så idag tänkte vi vara inne och bada på em. Hur ska ni tackla rekordvärmen?

    längesen jag var så här brun är det iaf så jag får räkna med en rynkig höst

    nu ska jag sova en lur, tjingeling
  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #2
    Jag är så gammal att jag slutat med strandhäng
    Nåja, jag har en lagom klädsam brunbränna, men jag har varit brunare
    Dagen ska gå till röj hemma, foten är bättre, så jag kan stödja på den, ska ha ett stödförband runt.
    Förhoppningsvis är foten så bra att det blir ett par dopp under dagen.
    Det är lyxigt att bo som vi gör, 5-10 minuters promenad och sedan kan man bada, eller snabbare med cykeln.
  4. 2
    Jag är så gammal att jag slutat med strandhäng
    Nåja, jag har en lagom klädsam brunbränna, men jag har varit brunare
    Dagen ska gå till röj hemma, foten är bättre, så jag kan stödja på den, ska ha ett stödförband runt.
    Förhoppningsvis är foten så bra att det blir ett par dopp under dagen.
    Det är lyxigt att bo som vi gör, 5-10 minuters promenad och sedan kan man bada, eller snabbare med cykeln.
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3
    Behöver ej tackla värmen, mår som bäst i denna värmen Har ej varit på stranden en enda gång detta året.. Men kaaaaanske idag, lovade i ett svagt ögonblick (läs efter ett par glas vin) i går att jag skulle med idag. Så vi får väl se om de hör av sig när de e på väg, då skulle de hämta upp mig..
  6. 3
    Behöver ej tackla värmen, mår som bäst i denna värmen Har ej varit på stranden en enda gång detta året.. Men kaaaaanske idag, lovade i ett svagt ögonblick (läs efter ett par glas vin) i går att jag skulle med idag. Så vi får väl se om de hör av sig när de e på väg, då skulle de hämta upp mig..
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4
    Nä nu minsann ska det bara bli 29 grader idag. Kan man klaga någonstans?
  8. 4
    Nä nu minsann ska det bara bli 29 grader idag. Kan man klaga någonstans?
  9. Medlem sedan
    Apr 2001
    #5
    Antar att jag till kvällen har lätt tinnitus efter att ha dragit upp fläkten här på jobbet.
    Skulle hellre va på stranden
    I much prefer whining to counting my blessings!
  10. 5
    Antar att jag till kvällen har lätt tinnitus efter att ha dragit upp fläkten här på jobbet.
    Skulle hellre va på stranden
  11. Medlem sedan
    Aug 2013
    #6
    Skall se om jag kan ta mig ut till Kössö (Köpstadsö) och ta mig ett dopp. Det hänger på om badplatsen där är överbelamrad med folk eller inte. Är den det, så blir det inget bad.
  12. 6
    Skall se om jag kan ta mig ut till Kössö (Köpstadsö) och ta mig ett dopp. Det hänger på om badplatsen där är överbelamrad med folk eller inte. Är den det, så blir det inget bad.
  13. mandelblomma
    #7
    Underbart, jag laddar batterierna för fullt.
    Tål värme bra och njuter optimalt av denna vackra sommar, barnen med. Mycket bad, mycket att dricka, ser till att barnen också får i sig men även salt är viktigt att äta lite av ( salta pinnar, lite popcorn eller så) om man är ute i värmen mycket.
    I dag har jag jobbat, nyss hemmkommen och äter lunch nu innan vi ska sticka till sjön och bada Barnen har badat hemma hela dagen och haft vattenslangskrig.
  14. 7
    Underbart, jag laddar batterierna för fullt.
    Tål värme bra och njuter optimalt av denna vackra sommar, barnen med. Mycket bad, mycket att dricka, ser till att barnen också får i sig men även salt är viktigt att äta lite av ( salta pinnar, lite popcorn eller så) om man är ute i värmen mycket.
    I dag har jag jobbat, nyss hemmkommen och äter lunch nu innan vi ska sticka till sjön och bada Barnen har badat hemma hela dagen och haft vattenslangskrig.
  15. Medlem sedan
    May 2004
    #8

    Gör inget speciellt...

    ligger mest still och glor. Funderar på om jag ska ta mig några glas wirre. Det går åt mindre alkohol i värmen för det biter bättre när det är varmt. Perfekt.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  16. 8
    Gör inget speciellt... ligger mest still och glor. Funderar på om jag ska ta mig några glas wirre. Det går åt mindre alkohol i värmen för det biter bättre när det är varmt. Perfekt.
  17. Salander
    #9
    Genom att jobba och träna och dricka vatten. Plus tre duschar blev det visst.
    Jag lider inte särskilt av värme, jag gillart.
  18. 9
    Genom att jobba och träna och dricka vatten. Plus tre duschar blev det visst.
    Jag lider inte särskilt av värme, jag gillart.
  19. Medlem sedan
    Aug 2006
    #10
    Fram till lunch hoppade jag upp och ner ur poolen, kan man säga. Efter lunch mötte vi upp lite folk och var ett gäng på 11 pers på stranden fram till kl fem ungefär. Hemkommen satte jag mig på trappen ut mot gatan, på norrsidan, där det var riktigt svalt. Jag är glad att jag har semester just nu, kan jag säga...
  20. 10
    Fram till lunch hoppade jag upp och ner ur poolen, kan man säga. Efter lunch mötte vi upp lite folk och var ett gäng på 11 pers på stranden fram till kl fem ungefär. Hemkommen satte jag mig på trappen ut mot gatan, på norrsidan, där det var riktigt svalt. Jag är glad att jag har semester just nu, kan jag säga...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar