Sommarsjuka :(
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #1

    Sommarsjuka :(

    Troligen kycklingpizzan igår. Men jag kräks inte tack och lov, andra detaljer slipper ni
  2. 1
    Sommarsjuka :( Troligen kycklingpizzan igår. Men jag kräks inte tack och lov, andra detaljer slipper ni
  3. mandelblomma
    #2
    åh stackare. Krya på dig!
  4. 2
    åh stackare. Krya på dig!
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Åh vad tråkigt, krya på dig.
  6. 3
    Åh vad tråkigt, krya på dig.
  7. Medlem sedan
    Nov 1998
    #4
    Ja, det finns ju en hel del små encelliga organismer som trivs och förökar sig i enorma mängder i sommarvärmen. Åt en tårta på födelsedagskalas häromdan. Fick genast bakterievibbar, och nämnde det för de församlade gästerna, vilket gav upphov till MYCKET DÅLIG STÄMNING. Min fru, som har erfarenhet av mina paranormala förmågor, slutade genast äta. Medan resten av gästerna vräkte i sig tårtorna som en lojalitetsförklaring till värdinnan. Något senare blev det ett enormt race till dassen, som blev ytterst vältrakterade.
    Jag fick sedan en lång rad onda ögon, som om det var mitt fel.
    Som Christopher säger i varje inlägg här: Man blir aldrig förlåten för att man haft rätt!
  8. 4
    Ja, det finns ju en hel del små encelliga organismer som trivs och förökar sig i enorma mängder i sommarvärmen. Åt en tårta på födelsedagskalas häromdan. Fick genast bakterievibbar, och nämnde det för de församlade gästerna, vilket gav upphov till MYCKET DÅLIG STÄMNING. Min fru, som har erfarenhet av mina paranormala förmågor, slutade genast äta. Medan resten av gästerna vräkte i sig tårtorna som en lojalitetsförklaring till värdinnan. Något senare blev det ett enormt race till dassen, som blev ytterst vältrakterade.
    Jag fick sedan en lång rad onda ögon, som om det var mitt fel.
    Som Christopher säger i varje inlägg här: Man blir aldrig förlåten för att man haft rätt!
  9. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #5
    Nu har de encelliga sakerna retats klart, så det är lugnt, men aptiten är inte igång ännu.
    Så det var en typisk sommarsjuka, snabbt över tack och lov.
    Nu följer jag ett åskmoln som håller på att byggas upp, frågan är när och var det laddar ur
  10. 5
    Nu har de encelliga sakerna retats klart, så det är lugnt, men aptiten är inte igång ännu.
    Så det var en typisk sommarsjuka, snabbt över tack och lov.
    Nu följer jag ett åskmoln som håller på att byggas upp, frågan är när och var det laddar ur
  11. Medlem sedan
    Aug 2013
    #6
    Det är ju rötmånad nu, så det är nog lätt att dra på sig sådana sjukor.
  12. 6
    Det är ju rötmånad nu, så det är nog lätt att dra på sig sådana sjukor.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar