Hemma från kirurgen
Ordet är fritt
  1. Gretah
    #1

    Hemma från kirurgen

    och det gick väl relativt bra ändå. Lugn och vänlig doktor. Han var en av alla läkare min dotter träffade när hon hade knölar i brösten och han var väldigt noggrann då iallafall.
    Han kommer skicka remiss för röntgen av hela buken. Troligen inga "inifrån-tarmen-scener" om jag fattade honom rätt. Så ... Bara att vänta på det då.
    Självklart fick jag ett finger upp i röven Det är då inget vidare.
  2. 1
    Hemma från kirurgen och det gick väl relativt bra ändå. Lugn och vänlig doktor. Han var en av alla läkare min dotter träffade när hon hade knölar i brösten och han var väldigt noggrann då iallafall.
    Han kommer skicka remiss för röntgen av hela buken. Troligen inga "inifrån-tarmen-scener" om jag fattade honom rätt. Så ... Bara att vänta på det då.
    Självklart fick jag ett finger upp i röven Det är då inget vidare.
  3. Medlem sedan
    Oct 2013
    #2
    Jag vet inte varför du var hos kirurgen eller vad du oroar dig för, men det är alltid skönt att ha avverkat steg mot kunskap istället för oro! Hoppas du mår bättre snart!
  4. 2
    Jag vet inte varför du var hos kirurgen eller vad du oroar dig för, men det är alltid skönt att ha avverkat steg mot kunskap istället för oro! Hoppas du mår bättre snart!
  5. Kerstimärta
    #3
    Hoppas du får komma till röntgen snabbt nu! Ovisshet är så jättejobbigt.
  6. 3
    Hoppas du får komma till röntgen snabbt nu! Ovisshet är så jättejobbigt.
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Vad skönt att ha det avklarat! Hoppas att du får röntgentid kvickt och att du snart mår bättre!
  8. 4
    Vad skönt att ha det avklarat! Hoppas att du får röntgentid kvickt och att du snart mår bättre!
  9. Medlem sedan
    Aug 2013
    #5
    Nej, särskilt när man är kvinna är det väl måttligt kul att få ett manligt läkarfinger i pastejköket (som Robert Gustavsson brukar säga). Kan trösta dig med att jag har fått inte mindre än två kvinnliga läkarfingrar i samma produktionsenhet, varav det ena fingret tillhörde en ung och söt AT-läkare. Kändes väl inte helt optimalt, om man säger så...
  10. 5
    Nej, särskilt när man är kvinna är det väl måttligt kul att få ett manligt läkarfinger i pastejköket (som Robert Gustavsson brukar säga). Kan trösta dig med att jag har fått inte mindre än två kvinnliga läkarfingrar i samma produktionsenhet, varav det ena fingret tillhörde en ung och söt AT-läkare. Kändes väl inte helt optimalt, om man säger så...
  11. Gretah
    #6
    En förklaring, vad det än må vara, till min värk i nedre buk skulle få mej att kunna acceptera att jag kanske måste leva med smärtan eller om det finns något att göra. Nu på väg
  12. 6
    En förklaring, vad det än må vara, till min värk i nedre buk skulle få mej att kunna acceptera att jag kanske måste leva med smärtan eller om det finns något att göra. Nu på väg
  13. Gretah
    #7
    Han sa att det inte var akut men före september ville han få det gjort, så det låter bra.
  14. 7
    Han sa att det inte var akut men före september ville han få det gjort, så det låter bra.
  15. Gretah
    #8
    Innan september sa han, så det tycker jag är ok ändå. Det är ju snart.
  16. 8
    Innan september sa han, så det tycker jag är ok ändå. Det är ju snart.
  17. Gretah
    #9
    nä, det är lätt att hålla sej för skratt. Jag blundade och höll ena handen för ansiktet, men det hjälpte inte mycket
  18. 9
    nä, det är lätt att hålla sej för skratt. Jag blundade och höll ena handen för ansiktet, men det hjälpte inte mycket
  19. Medlem sedan
    May 2004
    #10

    hehe du fick...

    ju valuta för pengarna i alla fall Sorry Haqvin, kunde inte låta bli
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  20. 10
    hehe du fick... ju valuta för pengarna i alla fall Sorry Haqvin, kunde inte låta bli
  21. Medlem sedan
    May 2004
    #11

    Trist men ändå..

    bra att bli uppkollad. Varför kände dig i brumman? Du har väl ingen prostata?
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  22. 11
    Trist men ändå.. bra att bli uppkollad. Varför kände dig i brumman? Du har väl ingen prostata?
  23. Medlem sedan
    Aug 2013
    #12
    Tja, sammanhanget kändes kanske inte helt rätt...
  24. 12
    Tja, sammanhanget kändes kanske inte helt rätt...
  25. Medlem sedan
    Aug 2013
    #13
    Man kollar efter tumörer, bl.a.
  26. 13
    Man kollar efter tumörer, bl.a.
  27. Medlem sedan
    May 2004
    #14

    Ok...

    de kan sitta så ytligt då.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  28. 14
    Ok... de kan sitta så ytligt då.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar