Bf 2015-01-02 Göteborg?
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Jul 2014
    #1

    Bf 2015-01-02 Göteborg?

    Hej.

    Jag är en kommande ensamstående mamma till en bebis med bf 30/1-2015
    Skulle vara trevligt att komma i kontakt med någon/några från Göteborg som är i samma situation.

    Behöver självklart inte vara enbart från Göteborg heller, utan oavsett så är det nog roligt att prata om situationen, barnet och allt med någon, så känner ialla fall jag.

  2. 1
    Bf 2015-01-02 Göteborg? Hej.

    Jag är en kommande ensamstående mamma till en bebis med bf 30/1-2015
    Skulle vara trevligt att komma i kontakt med någon/några från Göteborg som är i samma situation.

    Behöver självklart inte vara enbart från Göteborg heller, utan oavsett så är det nog roligt att prata om situationen, barnet och allt med någon, så känner ialla fall jag.

  3. Medlem sedan
    Jul 2014
    #2
    Hej jag bor i Kungälv strax utanför Göteborg och väntar mitt första barn med bf 31:a Januari, är dock inte ensamstående men i samma situation. Hehe.
  4. 2
    Hej jag bor i Kungälv strax utanför Göteborg och väntar mitt första barn med bf 31:a Januari, är dock inte ensamstående men i samma situation. Hehe.
  5. Medlem sedan
    Oct 2014
    #3
    Hej! Jag heter Jenny och väntar mitt första barn i Gbg, bor på Hisingen. Inte ensamstående men kommer gärna i kontakt med dig. Jag har bf 2/3 2015.
    Var bor du? Vilken MVC går du på?

  6. 3
    Hej! Jag heter Jenny och väntar mitt första barn i Gbg, bor på Hisingen. Inte ensamstående men kommer gärna i kontakt med dig. Jag har bf 2/3 2015.
    Var bor du? Vilken MVC går du på?

Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar