Exklusiva barnkläder!
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2014
    #1

    Exklusiva barnkläder!

    Hej alla fina! Jag är på jakt efter lite finare barnkläder. Kanske låter snobbigt men så är det inte, jag vill bara ha bra kvalité och fin design och betalar gärna mer för det.

    SÅ snälla rara ni, vad har ni för tips på hemsidor och platser i Stockholm jag kan hitta detta?

    Tack! Kram!
  2. 1
    Exklusiva barnkläder! Hej alla fina! Jag är på jakt efter lite finare barnkläder. Kanske låter snobbigt men så är det inte, jag vill bara ha bra kvalité och fin design och betalar gärna mer för det.

    SÅ snälla rara ni, vad har ni för tips på hemsidor och platser i Stockholm jag kan hitta detta?

    Tack! Kram!
  3. Medlem sedan
    Feb 2013
    #2
    Hej Petra,

    kolla www.babee.se, jag rekommenderar dem varmt.
    Jag fick extra par strumpor med min beställning
    Det var generöst!
    De svarar snabbt på frågor när man kontaktar dem.
  4. 2
    Hej Petra,

    kolla www.babee.se, jag rekommenderar dem varmt.
    Jag fick extra par strumpor med min beställning
    Det var generöst!
    De svarar snabbt på frågor när man kontaktar dem.
  5. Medlem sedan
    Feb 2014
    #3
    Hej Petra! Allra finaste kläderna tycker jag att de har på www.littlejalo.com

    Läste att våra små prinsessor här i Sverige har kläder från dem Alltid lite kul !
  6. 3
    Hej Petra! Allra finaste kläderna tycker jag att de har på www.littlejalo.com

    Läste att våra små prinsessor här i Sverige har kläder från dem Alltid lite kul !
  7. Medlem sedan
    Apr 2014
    #4
    Citat Ursprungligen postat av lillagreta Visa inlägg
    Hej Petra! Allra finaste kläderna tycker jag att de har på www.littlejalo.com

    Läste att våra små prinsessor här i Sverige har kläder från dem Alltid lite kul !
    Guuuuuud vad fina grejor! Ska shoppa massor där till vintern nu, ser fram emot lite kyla nu =)
  8. 4
    Citat Ursprungligen postat av lillagreta Visa inlägg
    Hej Petra! Allra finaste kläderna tycker jag att de har på www.littlejalo.com

    Läste att våra små prinsessor här i Sverige har kläder från dem Alltid lite kul !
    Guuuuuud vad fina grejor! Ska shoppa massor där till vintern nu, ser fram emot lite kyla nu =)
  9. Medlem sedan
    Feb 2014
    #5
    Citat Ursprungligen postat av Denpan Visa inlägg
    Guuuuuud vad fina grejor! Ska shoppa massor där till vintern nu, ser fram emot lite kyla nu =)
    Ja visst är det fina saker! Jag ser också fram emot vintern och min favorita årstid nu som är på ingång, HÖSTEN! <3
  10. 5
    Citat Ursprungligen postat av Denpan Visa inlägg
    Guuuuuud vad fina grejor! Ska shoppa massor där till vintern nu, ser fram emot lite kyla nu =)
    Ja visst är det fina saker! Jag ser också fram emot vintern och min favorita årstid nu som är på ingång, HÖSTEN! <3
  11. Medlem sedan
    Apr 2014
    #6
    Ja hösten är min favorit också, men jag njuter av sensommaren nu med stort behag!
  12. 6
    Ja hösten är min favorit också, men jag njuter av sensommaren nu med stort behag!
  13. Medlem sedan
    Feb 2014
    #7
    Citat Ursprungligen postat av Denpan Visa inlägg
    Ja hösten är min favorit också, men jag njuter av sensommaren nu med stort behag!
    Ska bli skönt att klä på sig, tända massa ljus och bara kura in sig i sitt lilla bo =)
  14. 7
    Citat Ursprungligen postat av Denpan Visa inlägg
    Ja hösten är min favorit också, men jag njuter av sensommaren nu med stort behag!
    Ska bli skönt att klä på sig, tända massa ljus och bara kura in sig i sitt lilla bo =)
  15. Medlem sedan
    Mar 2014
    #8
    Tack för ert tips om hemsidan! Så fina kläder! Kolla den här gulliga mössan http://www.littlejalo.com/collection...in-strap-white
  16. 8
    Tack för ert tips om hemsidan! Så fina kläder! Kolla den här gulliga mössan http://www.littlejalo.com/collection...in-strap-white
  17. Medlem sedan
    May 2014
    #9
    Vet du vad, det bästa jag vet är att fynda. Jag väljer hellre kläder som inte är 'inne' just nu, https://citiboard.se/search?inp_text..._location_id=1. Och så blir det sååå mycket billigare.
  18. 9
    Vet du vad, det bästa jag vet är att fynda. Jag väljer hellre kläder som inte är 'inne' just nu, https://citiboard.se/search?inp_text..._location_id=1. Och så blir det sååå mycket billigare.
  19. Medlem sedan
    Apr 2014
    #10
    Citat Ursprungligen postat av lillagreta Visa inlägg
    Hej Petra! Allra finaste kläderna tycker jag att de har på www.littlejalo.com

    Läste att våra små prinsessor här i Sverige har kläder från dem Alltid lite kul !
    Underbart fina saker! Man vill bara gosa in sig i dom Blir perfekt att köpa därifrån nu då det var mycket varma plagg. Nu när det är så kallt så ska inte barnen få frysa <3
  20. 10
    Citat Ursprungligen postat av lillagreta Visa inlägg
    Hej Petra! Allra finaste kläderna tycker jag att de har på www.littlejalo.com

    Läste att våra små prinsessor här i Sverige har kläder från dem Alltid lite kul !
    Underbart fina saker! Man vill bara gosa in sig i dom Blir perfekt att köpa därifrån nu då det var mycket varma plagg. Nu när det är så kallt så ska inte barnen få frysa <3
  21. Medlem sedan
    Feb 2014
    #11
    Citat Ursprungligen postat av Petrra Visa inlägg
    Underbart fina saker! Man vill bara gosa in sig i dom Blir perfekt att köpa därifrån nu då det var mycket varma plagg. Nu när det är så kallt så ska inte barnen få frysa <3
    Håller med fullständigt, det är perfekta julklappar verkligen!
  22. 11
    Citat Ursprungligen postat av Petrra Visa inlägg
    Underbart fina saker! Man vill bara gosa in sig i dom Blir perfekt att köpa därifrån nu då det var mycket varma plagg. Nu när det är så kallt så ska inte barnen få frysa <3
    Håller med fullständigt, det är perfekta julklappar verkligen!
  23. Medlem sedan
    Nov 2014
    #12
    Hej Petra,

    Tips på ett nytt märke som heter Björn&Bear om du vill ha kvalité och komfort! Kolla www.bjornandbear.com
  24. 12
    Hej Petra,

    Tips på ett nytt märke som heter Björn&Bear om du vill ha kvalité och komfort! Kolla www.bjornandbear.com
  25. Medlem sedan
    Dec 2014
    #13
    Hej Petra!

    Rekommenderat ett märke som jag och min fru startade i början av månaden! Vi satsar på unika och färgglada mönster samt materialet minky, som är väldigt mjukt och fluffigt!

    Mer hittar du på www.laurascircus.com där du även hittar vår webbshop!

    Mvh,

    Piotr
  26. 13
    Hej Petra!

    Rekommenderat ett märke som jag och min fru startade i början av månaden! Vi satsar på unika och färgglada mönster samt materialet minky, som är väldigt mjukt och fluffigt!

    Mer hittar du på www.laurascircus.com där du även hittar vår webbshop!

    Mvh,

    Piotr
  27. Medlem sedan
    Apr 2014
    #14
    Tack för era tips!
  28. 14
    Tack för era tips!
  29. Medlem sedan
    Apr 2014
    #15
    Jennie Hammar har skrivit om Little jalo http://blogg.amelia.se/jenniehammar/...s-favoriter-2/
  30. 15
    Jennie Hammar har skrivit om Little jalo http://blogg.amelia.se/jenniehammar/...s-favoriter-2/
  31. Medlem sedan
    Aug 2013
    #16
    Citat Ursprungligen postat av Petrra Visa inlägg
    Hej alla fina! Jag är på jakt efter lite finare barnkläder. Kanske låter snobbigt men så är det inte, jag vill bara ha bra kvalité och fin design och betalar gärna mer för det.

    SÅ snälla rara ni, vad har ni för tips på hemsidor och platser i Stockholm jag kan hitta detta?

    Tack! Kram!
    Vill du ha något unikt så kan du titta på min sida www.lottihopp.se
    Där kan man även göra "egna beställningar" på plagg.
    Finns även på Facebook
    www.facebook.com/lottihopp
  32. 16
    Citat Ursprungligen postat av Petrra Visa inlägg
    Hej alla fina! Jag är på jakt efter lite finare barnkläder. Kanske låter snobbigt men så är det inte, jag vill bara ha bra kvalité och fin design och betalar gärna mer för det.

    SÅ snälla rara ni, vad har ni för tips på hemsidor och platser i Stockholm jag kan hitta detta?

    Tack! Kram!
    Vill du ha något unikt så kan du titta på min sida www.lottihopp.se
    Där kan man även göra "egna beställningar" på plagg.
    Finns även på Facebook
    www.facebook.com/lottihopp
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar