Vad ska systrarnas syskon heta? Hjälp!
Namn, dop & namngivning
  1. Medlem sedan
    Aug 2014
    #1

    Vad ska systrarnas syskon heta? Hjälp!

    Som rubriken lyder, vi har inte kommit överens om namn. Speciellt inte killnamn. Bebisen var beräknad att komma igår. Vi har fastnat och behöver nya tankar.. Våra flickor sen innan heter Tilda & Elvira. Vill ju att det passar in med dem också.
    Tack på förhand.
  2. 1
    Vad ska systrarnas syskon heta? Hjälp! Som rubriken lyder, vi har inte kommit överens om namn. Speciellt inte killnamn. Bebisen var beräknad att komma igår. Vi har fastnat och behöver nya tankar.. Våra flickor sen innan heter Tilda & Elvira. Vill ju att det passar in med dem också.
    Tack på förhand.
  3. Medlem sedan
    Aug 2008
    #2
    Hej!
    Antar att ni fått bebis nu? :-)
    Hur går det med namn? Min första fick vänta nästan en månad på sitt namn för vi hade svårt att komma överens. Till slut blev det i alla fall Viktor. Lillasyster heter Stella och nu väntar vi en till flicka och har återigen svårt att komma överens men just nu lutar det åt Edith. Jag gillar dessutom Nora, Lova, Hedvig och Hedda.
  4. 2
    Hej!
    Antar att ni fått bebis nu? :-)
    Hur går det med namn? Min första fick vänta nästan en månad på sitt namn för vi hade svårt att komma överens. Till slut blev det i alla fall Viktor. Lillasyster heter Stella och nu väntar vi en till flicka och har återigen svårt att komma överens men just nu lutar det åt Edith. Jag gillar dessutom Nora, Lova, Hedvig och Hedda.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar