baby shock och allvarligt sjuk
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Aug 2014
    #1

    baby shock och allvarligt sjuk

    Det hela började med att jag fick ett myggbett sedan svullnaden hela höften upp på mig ca 40 × 40 cm och jag började kräkas och hade 41 grader feber och blev bara sämre o sämre hade smärtor i hela kroppen, dagen efter åkte jag in på akuten och fick reda på att jag höll på få blodförgiftning av rosfeber som jag fick från bettet,och sätts på herracellin o smärtstillande mm.6dagar s enare biter en broms mig och hela benet från knä till fotled sväller upp och åker in då har jag ingen infektion i kroppen men är fortfarande sjuk ?! Ett tag efter de får jag reda på att jag är gravid och att barnet också gått igenom allt detta och fått penicillinet mm i sig :/
  2. 1
    baby shock och allvarligt sjuk Det hela började med att jag fick ett myggbett sedan svullnaden hela höften upp på mig ca 40 × 40 cm och jag började kräkas och hade 41 grader feber och blev bara sämre o sämre hade smärtor i hela kroppen, dagen efter åkte jag in på akuten och fick reda på att jag höll på få blodförgiftning av rosfeber som jag fick från bettet,och sätts på herracellin o smärtstillande mm.6dagar s enare biter en broms mig och hela benet från knä till fotled sväller upp och åker in då har jag ingen infektion i kroppen men är fortfarande sjuk ?! Ett tag efter de får jag reda på att jag är gravid och att barnet också gått igenom allt detta och fått penicillinet mm i sig :/
  3. Medlem sedan
    Aug 2014
    #2
    Har någon vatt med om något liknade ?:/
  4. 2
    Har någon vatt med om något liknade ?:/
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar