plussade imorse BF i april
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    May 2013
    #1

    plussade imorse BF i april

    Hej
    Plussade nu i morse då mensen skulle ha kommit för 3 dagar sen och brukar vara väldigt punktlig. Har räknat ut att BF blir runt den 21 april.

    jag är 21 år och min sambo är 25. Vi har varit ihop i 1.5 år och det är vårat första barn.

    Fortsätt gärna att fylla i så kan vi följas åt hela resan
  2. 1
    plussade imorse BF i april Hej
    Plussade nu i morse då mensen skulle ha kommit för 3 dagar sen och brukar vara väldigt punktlig. Har räknat ut att BF blir runt den 21 april.

    jag är 21 år och min sambo är 25. Vi har varit ihop i 1.5 år och det är vårat första barn.

    Fortsätt gärna att fylla i så kan vi följas åt hela resan
  3. Medlem sedan
    Aug 2014
    #2
    Hej, jag plussade i söndags morse och gick idag in i vecka 6 Jag är 24 år och min man (gifte oss i maj) är 40 år, vi var varit tillsammans i snart 3 år. Han har två barn sen tidigare förhållande, dom barnen är idag 10 och 12 år Har skrivit in mig via telefon hos barnmorskan och ska på första träff den 11 september. Vad jag har räknat ut så är BF den 29 april
  4. 2
    Hej, jag plussade i söndags morse och gick idag in i vecka 6 Jag är 24 år och min man (gifte oss i maj) är 40 år, vi var varit tillsammans i snart 3 år. Han har två barn sen tidigare förhållande, dom barnen är idag 10 och 12 år Har skrivit in mig via telefon hos barnmorskan och ska på första träff den 11 september. Vad jag har räknat ut så är BF den 29 april
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar