Jag är ett emotionellt kaos. Nån annan?
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Jan 2014
    #1

    Jag är ett emotionellt kaos. Nån annan?

    Hej!
    Jag är höggravid i v.38 nu till veckan. Ungefär sedan en till två månader tillbaka har jag blivit så gråtmild att det är fruktansvärt jobbigt i vardagen.
    Jag grinar för allt. Nåt jag ser på tv, någon låt jag hör, mitt i en konversation med någon.
    Så fort jag blir känslomässigt triggad på något sätt, bra som dåligt så börjar jag gråta. Om min sinnesstämning bara går upp eller ner liiiiite mer än normalt.
    Blir jag glad så grinar jag, ser jag nåt gulligt så grinar jag, blir jag ledsen så grinar jag och jag blir ledsen för allt. Kan till och med måla upp något tråkigt scenario om något stackars djur i hjärnan och börja grina av det.
    Det här riktigt jobbigt i vardagen då jag inte kan kontrollera detta.
    Jag känner mig riktigt störd!
    Någon som känner igen sig eller är det något fel på mig?
  2. 1
    Jag är ett emotionellt kaos. Nån annan? Hej!
    Jag är höggravid i v.38 nu till veckan. Ungefär sedan en till två månader tillbaka har jag blivit så gråtmild att det är fruktansvärt jobbigt i vardagen.
    Jag grinar för allt. Nåt jag ser på tv, någon låt jag hör, mitt i en konversation med någon.
    Så fort jag blir känslomässigt triggad på något sätt, bra som dåligt så börjar jag gråta. Om min sinnesstämning bara går upp eller ner liiiiite mer än normalt.
    Blir jag glad så grinar jag, ser jag nåt gulligt så grinar jag, blir jag ledsen så grinar jag och jag blir ledsen för allt. Kan till och med måla upp något tråkigt scenario om något stackars djur i hjärnan och börja grina av det.
    Det här riktigt jobbigt i vardagen då jag inte kan kontrollera detta.
    Jag känner mig riktigt störd!
    Någon som känner igen sig eller är det något fel på mig?
  3. Medlem sedan
    Jun 2014
    #2
    Hej!
    Nej det är inget fel på dig, jag känner igen mig väldigt mycket på det du beskriver. Jag är gravid i vecka 39 och har senaste veckan blivit jätte känslomässig. När jag ser något på tv kan jag gråta jättelänge och mycket! Jag hoppas det går över när bebisen kommit ut, haha!
    Lycka till!
  4. 2
    Hej!
    Nej det är inget fel på dig, jag känner igen mig väldigt mycket på det du beskriver. Jag är gravid i vecka 39 och har senaste veckan blivit jätte känslomässig. När jag ser något på tv kan jag gråta jättelänge och mycket! Jag hoppas det går över när bebisen kommit ut, haha!
    Lycka till!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar