Vilka är kvar och hur går det?
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Jan 2011
    #1

    Vilka är kvar och hur går det?

    Jag har BIM i helgen och går omkring och känner mig gravid som bara den. Har däremot inte tänkt testa för än jag gått en vecka över tiden. Vi är inne på tredje riktiga försöket. Blev ju gravid första gången jag visste att min äl hade kommit igång sen dottern föddes, men det slutade i tidigt mf. Sen dess har jag fått en mens och nu hoppas jag innerligt att jag inte inbillar mig alla symtom!!!!!
  2. 1
    Vilka är kvar och hur går det? Jag har BIM i helgen och går omkring och känner mig gravid som bara den. Har däremot inte tänkt testa för än jag gått en vecka över tiden. Vi är inne på tredje riktiga försöket. Blev ju gravid första gången jag visste att min äl hade kommit igång sen dottern föddes, men det slutade i tidigt mf. Sen dess har jag fått en mens och nu hoppas jag innerligt att jag inte inbillar mig alla symtom!!!!!
  3. Nr 4/15
    #2
    Håller tummarna för er <3
  4. 2
    Håller tummarna för er <3
  5. Medlem sedan
    Jan 2011
    #3

    Vilka är kvar och hur går det?

    Mensj*veln kom igår.. det vår alltså bara pms jag kände av. Känner mig så nere. Jag trodde jag hade relativt lätt för att bli gravid, men tydligen inte.
  6. 3
    Vilka är kvar och hur går det? Mensj*veln kom igår.. det vår alltså bara pms jag kände av. Känner mig så nere. Jag trodde jag hade relativt lätt för att bli gravid, men tydligen inte.
  7. Nr 4/15
    #4
    Suck Bara att ta nya tag nästa ÄL, hoppas vi lyckas och ses i ankomst maj
  8. 4
    Suck Bara att ta nya tag nästa ÄL, hoppas vi lyckas och ses i ankomst maj
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar