Veckans träning dårå!
Träning
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Veckans träning dårå!

    Behöver pepp o se vad ni gör:-) Fast det är onsdag kör jag en veckans träning:-)
    Mån Sats Power Step
    Tis Shape
    Ons Liten sugen på att springa lite - MEN kommer nog att prioritera bort det, känner av knäna och behöver va med familjen.
    Tors- kort benpass på gymmet. (Vi har ett eländigt litet "gym" i samma byggnad som jobbet. Men tänker va tusan - finns det något tungt att hålla i får det bli utfall, benböj, enbensböj, vader och sidoutfall. O mage:-)
    Fre - bokat yoga kl 11 då jag jobbar hemifrån
    Lör - gärna löpning - om kroppen känns ok....
    Sön - Body Balance och ett kort gympass innan armar främst.

    Fråga - VET att man dels ska ha en dag för icketräning. Och känna in kroppen hur den känns. MEN skulle ni räkna yoga som ett träningspass? Fysisk yoga...??
  2. 1
    Veckans träning dårå! Behöver pepp o se vad ni gör:-) Fast det är onsdag kör jag en veckans träning:-)
    Mån Sats Power Step
    Tis Shape
    Ons Liten sugen på att springa lite - MEN kommer nog att prioritera bort det, känner av knäna och behöver va med familjen.
    Tors- kort benpass på gymmet. (Vi har ett eländigt litet "gym" i samma byggnad som jobbet. Men tänker va tusan - finns det något tungt att hålla i får det bli utfall, benböj, enbensböj, vader och sidoutfall. O mage:-)
    Fre - bokat yoga kl 11 då jag jobbar hemifrån
    Lör - gärna löpning - om kroppen känns ok....
    Sön - Body Balance och ett kort gympass innan armar främst.

    Fråga - VET att man dels ska ha en dag för icketräning. Och känna in kroppen hur den känns. MEN skulle ni räkna yoga som ett träningspass? Fysisk yoga...??
  3. Medlem sedan
    Apr 2012
    #2
    Yoga kör jag varje dag. Det tror jag bara är nyttigt
  4. 2
    Yoga kör jag varje dag. Det tror jag bara är nyttigt
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Jag får ju träna lite annorlunda nu iom mina problem med ländryggen. Så här tror jag det blir...

    Måndag: 15 min crosstrainer + styrka för axlar, triceps och mage.
    Tisdag: Styrka för rygg, bröst och ben. 30 min crosstrainer. Body Balance-pass. (Ja, jag hade massor av tid på gymet!)
    Onsdag: Inget annat än långpromenad.
    Torsdag: Gym, crosstrainer och styrka.
    Fredag: Joggingtur eller vila?
    Lördag: Antagligen joggingtur.
    Söndag: Styrka och Body Balance.
  6. 3
    Jag får ju träna lite annorlunda nu iom mina problem med ländryggen. Så här tror jag det blir...

    Måndag: 15 min crosstrainer + styrka för axlar, triceps och mage.
    Tisdag: Styrka för rygg, bröst och ben. 30 min crosstrainer. Body Balance-pass. (Ja, jag hade massor av tid på gymet!)
    Onsdag: Inget annat än långpromenad.
    Torsdag: Gym, crosstrainer och styrka.
    Fredag: Joggingtur eller vila?
    Lördag: Antagligen joggingtur.
    Söndag: Styrka och Body Balance.
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    I söndags blev det löpning och efter den (som faktiskt gick jättebra enligt mina mått mätt - 5:55 i snittid per km) så kom jag hem och blev brakförkyld. Därför hoppade jag över HIT igår, eftersom det är högpulsträning.

    Ikväll blir det däremot Cirkelgym/Flex och på fredag morgon kör jag ett Cirkelgym igen . Däremellan blir det en tårtakväll, eftersom jag fyller år idag
  8. 4
    I söndags blev det löpning och efter den (som faktiskt gick jättebra enligt mina mått mätt - 5:55 i snittid per km) så kom jag hem och blev brakförkyld. Därför hoppade jag över HIT igår, eftersom det är högpulsträning.

    Ikväll blir det däremot Cirkelgym/Flex och på fredag morgon kör jag ett Cirkelgym igen . Däremellan blir det en tårtakväll, eftersom jag fyller år idag
  9. Medlem sedan
    Apr 2012
    #5
    Grattis!
  10. 5
    Grattis!
  11. Medlem sedan
    Jan 2009
    #6
    Mån: yoga 75 min
    Tis: inget
    Ons: vet inte om jag hinner, men vill springa idag
    Tors:inget
    Fredag-sön: ska resa bort men ska försöka få in minst ett löppass - gärna två... Vi får se hur det fungerar med de andras planer.

    Ingen riktigt bra vecka på det stora hela...
    Ha det gott!
  12. 6
    Mån: yoga 75 min
    Tis: inget
    Ons: vet inte om jag hinner, men vill springa idag
    Tors:inget
    Fredag-sön: ska resa bort men ska försöka få in minst ett löppass - gärna två... Vi får se hur det fungerar med de andras planer.

    Ingen riktigt bra vecka på det stora hela...
  13. Medlem sedan
    Aug 2002
    #7
    Min träning så här långt och planerat:
    Må: PW 4 km
    Ti: styrketräning
    On: yoga
    To: simma
    Fr: vila
    Lö: ev gymmet dvs styrka
    SÖ: längre cykelrunda
  14. 7
    Min träning så här långt och planerat:
    Må: PW 4 km
    Ti: styrketräning
    On: yoga
    To: simma
    Fr: vila
    Lö: ev gymmet dvs styrka
    SÖ: längre cykelrunda
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar