Frisktandvård
Ordet är fritt
  1. Salander
    #1

    Frisktandvård

    Mer på temat tänder.
    Någon här som har Folktandvårdens försäkring Frisktandvård?
    Bra/dåligt?
  2. 1
    Frisktandvård Mer på temat tänder.
    Någon här som har Folktandvårdens försäkring Frisktandvård?
    Bra/dåligt?
  3. Medlem sedan
    Jul 2014
    #2
    Jag har det.
    För mig har det varit bra, för det jag gjort under den tiden skulle kostat mer än jag betalat in.
  4. 2
    Jag har det.
    För mig har det varit bra, för det jag gjort under den tiden skulle kostat mer än jag betalat in.
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3

    Hört många som är nöjda

    Och enda anledningen till att jag inte har den är för att jag aldrig har hål (eller iaf aldrig haft sen åk 5) En undersökning vart annat år kostar mig klart mindre och jag räknar kallt med att spara in det över tid även om något behöver åtgärdas.

    Som nu, en lagning från många år tillbaka hade släppt och i samma veva ska vi byta ut en riktigt gammal amalgamlagning. Tid bokad om 2 veckor och det ska ta en halvtimme och det lär ju kosta lite. Men ff tror jag att jag att det med mina tänder lönar sig att vara oförsäkrad.
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  6. 3
    Hört många som är nöjda Och enda anledningen till att jag inte har den är för att jag aldrig har hål (eller iaf aldrig haft sen åk 5) En undersökning vart annat år kostar mig klart mindre och jag räknar kallt med att spara in det över tid även om något behöver åtgärdas.

    Som nu, en lagning från många år tillbaka hade släppt och i samma veva ska vi byta ut en riktigt gammal amalgamlagning. Tid bokad om 2 veckor och det ska ta en halvtimme och det lär ju kosta lite. Men ff tror jag att jag att det med mina tänder lönar sig att vara oförsäkrad.
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Ja...

    - de tre första åren fick jag rejäl valuta för pengarna. Nu i denna treårsperiod så har jag bara betalat in och inte behövt nyttja dom ännu så då går jag back.

    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  8. 4
    Ja... - de tre första åren fick jag rejäl valuta för pengarna. Nu i denna treårsperiod så har jag bara betalat in och inte behövt nyttja dom ännu så då går jag back.

  9. Misell
    #5
    Men hej och välkommen tillbaka MaWe! Kul att se dig här igen
  10. 5
    Men hej och välkommen tillbaka MaWe! Kul att se dig här igen
  11. Salander
    #6
    Haha nej har man inte så många gaddar kvar så blir det ju en förlustaffär
  12. 6
    Haha nej har man inte så många gaddar kvar så blir det ju en förlustaffär
  13. Salander
    #7
    Tack för era svar. Nu hoppas jag slippa gå till tandis på 18 månader till så jag skjuter väl på beslutet lite till.
  14. 7
    Tack för era svar. Nu hoppas jag slippa gå till tandis på 18 månader till så jag skjuter väl på beslutet lite till.
  15. Medlem sedan
    Jul 2014
    #8
    Tackar tackar!
  16. 8
    Tackar tackar!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar