Tack för alla svar om förskoletider
Ordet är fritt
  1. mandelblomma
    #1

    Tack för alla svar om förskoletider

    Det lutar åt att jag kommer börja med att de får starta halv åtta när jag lämnar ändå och då äta frukost där.
    När maken lämnar blir det halv nio i stället.
    Att det blir olika är inget stort problem då killarna är flexibla i det här med att göra olika olika mornar, de har ju liksom alltid haft det så.
    Sen får vi se om jag gör lika när det blir kallare och mörkare på mornarna, kanske ändrar vi lämningstiderna då och tar sovmorgon
    Känns som att nu är det smartare att få mer eftermiddagstid tillsammans mot den där timmen på morgonen .
    Tack för all input
  2. 1
    Tack för alla svar om förskoletider Det lutar åt att jag kommer börja med att de får starta halv åtta när jag lämnar ändå och då äta frukost där.
    När maken lämnar blir det halv nio i stället.
    Att det blir olika är inget stort problem då killarna är flexibla i det här med att göra olika olika mornar, de har ju liksom alltid haft det så.
    Sen får vi se om jag gör lika när det blir kallare och mörkare på mornarna, kanske ändrar vi lämningstiderna då och tar sovmorgon
    Känns som att nu är det smartare att få mer eftermiddagstid tillsammans mot den där timmen på morgonen .
    Tack för all input
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2

    Får jag fråga en sak?

    Varför är de på dagis om mannen är ledig?

    Menar inget illa mest en intressefråga
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  4. 2
    Får jag fråga en sak? Varför är de på dagis om mannen är ledig?

    Menar inget illa mest en intressefråga
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Inte för att du frågar mig men jag antar att det inte är förskolan som åsyftas utan förskoleklassen eftersom grabbarna väl är 6 år (?) och mandel skriver att "förskolan börjar halv nio"...
  6. 3
    Inte för att du frågar mig men jag antar att det inte är förskolan som åsyftas utan förskoleklassen eftersom grabbarna väl är 6 år (?) och mandel skriver att "förskolan börjar halv nio"...
  7. Salander
    #4
    Han jobbar väl natt= hemma och sover? Men jag borde inte heller svara
  8. 4
    Han jobbar väl natt= hemma och sover? Men jag borde inte heller svara
  9. mandelblomma
    #5
    nej de är de ju inte, men på förskoleklass.
  10. 5
    nej de är de ju inte, men på förskoleklass.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar