Present-tipps till 18 åring?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    Present-tipps till 18 åring?

    Hej och förlåt ett ointressant inlägg. Men har någon tipps på vad ajg ska ge till mein guddotter som fyller 18? Hon ska ta körkort, så gärna något med det som tema.
    Men inga presentkort eller så, den flickan har väldigt mycket mer penningar att röra sej med än jag har, så heller något finurligt. Letade efter ett smycke med bilanknitnint, men hittade inget snyggt. Det, och ett bilvårdsset får biltema, tänkte jag kunde vara lite lagom.

    Men andra ideer mottages tackamt
  2. 1
    Present-tipps till 18 åring? Hej och förlåt ett ointressant inlägg. Men har någon tipps på vad ajg ska ge till mein guddotter som fyller 18? Hon ska ta körkort, så gärna något med det som tema.
    Men inga presentkort eller så, den flickan har väldigt mycket mer penningar att röra sej med än jag har, så heller något finurligt. Letade efter ett smycke med bilanknitnint, men hittade inget snyggt. Det, och ett bilvårdsset får biltema, tänkte jag kunde vara lite lagom.

    Men andra ideer mottages tackamt
  3. Medlem sedan
    Nov 2008
    #2
    En fin nyckelring att ha bilnyckeln i? Eller ett first aid kit och brandsläckare att ha i bilen.
  4. 2
    En fin nyckelring att ha bilnyckeln i? Eller ett first aid kit och brandsläckare att ha i bilen.
  5. Medlem sedan
    Jan 2001
    #3
    Bilvårdsset var en bra ide! Ett annat tips är att föreslå at ni gör en utlflykt när hon kör och du bjuder på fika, lunch, bio eller likn. Alternativt picnic och titta på något hon gillar. (Förutsätter ju att ni har tillgång till bil förstås.) Jag brukar ge min guddotter i present att vi gör något ihop, och det brukar uppskattas.
  6. 3
    Bilvårdsset var en bra ide! Ett annat tips är att föreslå at ni gör en utlflykt när hon kör och du bjuder på fika, lunch, bio eller likn. Alternativt picnic och titta på något hon gillar. (Förutsätter ju att ni har tillgång till bil förstås.) Jag brukar ge min guddotter i present att vi gör något ihop, och det brukar uppskattas.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar