Lördag har vi kommit till,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Lördag har vi kommit till,

    solen skiner, jag tvättar lakan, men så mycket mer vet jag inte om dagen. Storasyster ska köras till en kompis, där det väntas besök i den lokala "nöjesparken" och pyjamasparty för fyra för att fira en 14-åring. Lillasyster skulle säkert önska lite underhållning, men jag vet inte vad jag skulle kunna hitta på, som passar oss båda. När vi försökte oss på virklektioner gick det inte så bra...
  2. 1
    Lördag har vi kommit till, solen skiner, jag tvättar lakan, men så mycket mer vet jag inte om dagen. Storasyster ska köras till en kompis, där det väntas besök i den lokala "nöjesparken" och pyjamasparty för fyra för att fira en 14-åring. Lillasyster skulle säkert önska lite underhållning, men jag vet inte vad jag skulle kunna hitta på, som passar oss båda. När vi försökte oss på virklektioner gick det inte så bra...
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Här har det varit ganska effektiv dag med skolstartsinköp till lillebror. Allt är klart 10 dagar i förväg, har nog aldrig hänt tidigare i denna familjs historia. Jag är borta skolstartsveckan sà det var lika bra att fixa nu. Storebror vet jag inte när han dyker upp igen sà han fàr klara sig själv om jag är borta. Tror inte sambon orkar engagera sig i hans skolstart. Han har redan fàtt order om att klä lillebrors böcker fast jag pàminde lillebror att han fyller hela 14 i septembre och borde kanske klara av bokklädseln?
  4. 2
    Här har det varit ganska effektiv dag med skolstartsinköp till lillebror. Allt är klart 10 dagar i förväg, har nog aldrig hänt tidigare i denna familjs historia. Jag är borta skolstartsveckan sà det var lika bra att fixa nu. Storebror vet jag inte när han dyker upp igen sà han fàr klara sig själv om jag är borta. Tror inte sambon orkar engagera sig i hans skolstart. Han har redan fàtt order om att klä lillebrors böcker fast jag pàminde lillebror att han fyller hela 14 i septembre och borde kanske klara av bokklädseln?
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Här har vi oxå handlat till skolstarten i god tid idag. Sonen behövde allt nytt då han börjar ny skola.

    Nu ska jag och barnen titta på Grease men de bara tjafsar så jag känner för att skicka alla i säng.
  6. 3
    Här har vi oxå handlat till skolstarten i god tid idag. Sonen behövde allt nytt då han börjar ny skola.

    Nu ska jag och barnen titta på Grease men de bara tjafsar så jag känner för att skicka alla i säng.
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4
    Jag får lov att erkänna att jag aldrig sett Grease, borde jag göra nå't åt den saken - tillsammans med barnen ?!
  8. 4
    Jag får lov att erkänna att jag aldrig sett Grease, borde jag göra nå't åt den saken - tillsammans med barnen ?!
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5
    Jag har börjat lite smått med att försöka få koll på skolstartsattiraljerna, men inte blivit färdig, då det behöver tittas på vad som redan finns och vad som behöver köpas till, men ingen av döttrarna är särskilt intresserad av det där med att "kolla upp" - och storasyster har hittills inte varit hemma tillräckligt länge i taget för att det ska löna sig. Har i alla fall köpt en bunt cahiers på 48 sidor till lillasyster, även om det frågades om tjockare. Jag vägrar att låta henne bära tyngre än nödvändigt !
  10. 5
    Jag har börjat lite smått med att försöka få koll på skolstartsattiraljerna, men inte blivit färdig, då det behöver tittas på vad som redan finns och vad som behöver köpas till, men ingen av döttrarna är särskilt intresserad av det där med att "kolla upp" - och storasyster har hittills inte varit hemma tillräckligt länge i taget för att det ska löna sig. Har i alla fall köpt en bunt cahiers på 48 sidor till lillasyster, även om det frågades om tjockare. Jag vägrar att låta henne bära tyngre än nödvändigt !
  11. Medlem sedan
    Feb 2001
    #6
    Jag köper ocksà tunna cahier. Han fàr byta under àret om de inte räcker.
  12. 6
    Jag köper ocksà tunna cahier. Han fàr byta under àret om de inte räcker.
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Vi stängde av Grease efter ett tag. Kändes som om de bör vara lite äldre än mina (eller åtminstone äldre än min E) för att se den. Jag har sett den flera ggr men alltid utan barn.
  14. 7
    Vi stängde av Grease efter ett tag. Kändes som om de bör vara lite äldre än mina (eller åtminstone äldre än min E) för att se den. Jag har sett den flera ggr men alltid utan barn.
  15. Medlem sedan
    May 2001
    #8
    Precis så ! Men jag har inte hittat "grand format, petits carreaux, 48 pages".
  16. 8
    Precis så ! Men jag har inte hittat "grand format, petits carreaux, 48 pages".
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar