Nu ska jag chocka och se på TV
Ordet är fritt
  1. Salander
    #1

    Nu ska jag chocka och se på TV

    Vill spana in nya på SVT, Atleterna.

    Ska ni se?

    Och medan jag tittar kan ni väl svara vilket som är det godaste bakverket, det man bara måste äta när man är på Konditori?!
  2. 1
    Nu ska jag chocka och se på TV Vill spana in nya på SVT, Atleterna.

    Ska ni se?

    Och medan jag tittar kan ni väl svara vilket som är det godaste bakverket, det man bara måste äta när man är på Konditori?!
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    Budapestbakelse och kanelbulle
  4. 2
    Budapestbakelse och kanelbulle
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3

    Nää men...

    den kanalen stod på här så jag kunde inte undgå att se lite ändå.

    Inte en susning om bakelse, det var nog typ hundra år sen jag var i närheten av ett bageri eller ett kafe. Kan inte ens komma på nåt namn.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  6. 3
    Nää men... den kanalen stod på här så jag kunde inte undgå att se lite ändå.

    Inte en susning om bakelse, det var nog typ hundra år sen jag var i närheten av ett bageri eller ett kafe. Kan inte ens komma på nåt namn.
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4
    Jag håller med Linnea, Budapest är godast! Om man inte är på mitt lokala bageri, då är Dovrekaka oslagbart, men det har jag bara sett där.

    Hoppas att programmet var bra nu då när du slog på stort och kollade.
  8. 4
    Jag håller med Linnea, Budapest är godast! Om man inte är på mitt lokala bageri, då är Dovrekaka oslagbart, men det har jag bara sett där.

    Hoppas att programmet var bra nu då när du slog på stort och kollade.
  9. Medlem sedan
    Aug 2013
    #5
    Ser inga reality-serier, över huvud taget. I synnerhet inte sådana där människor skall tävla och slå ut varandra eller där man blandar in relationsporr.

    På konditoriet finns det många favoriter, exempelvis chokladbiskvi, chokladboll, äppelkaka med vaniljsås, cheesecake med hallonsås, citronmarängkaka, prinsessbakelse, wienerbröd med jordgubbar och en del annat
  10. 5
    Ser inga reality-serier, över huvud taget. I synnerhet inte sådana där människor skall tävla och slå ut varandra eller där man blandar in relationsporr.

    På konditoriet finns det många favoriter, exempelvis chokladbiskvi, chokladboll, äppelkaka med vaniljsås, cheesecake med hallonsås, citronmarängkaka, prinsessbakelse, wienerbröd med jordgubbar och en del annat
  11. Medlem sedan
    Jan 2001
    #6
    Atleterna tittar jag inte på men jag älskar bakverk!

    Med ögonen vill jag helst ha en svällande maffig Budapest eller Napoleon, men det brukar sluta med att jag köper en fruktbakelse (mördegsbotten, vaniljkräm, frukt och lite gelé överst...) eller ett smaskigt wienerbröd med vaniljkräm och gärna en jordgubbe på.

    Oj, vad sugen jag blir nu, har inte ätit frukost ännu...
  12. 6
    Atleterna tittar jag inte på men jag älskar bakverk!

    Med ögonen vill jag helst ha en svällande maffig Budapest eller Napoleon, men det brukar sluta med att jag köper en fruktbakelse (mördegsbotten, vaniljkräm, frukt och lite gelé överst...) eller ett smaskigt wienerbröd med vaniljkräm och gärna en jordgubbe på.

    Oj, vad sugen jag blir nu, har inte ätit frukost ännu...
  13. Medlem sedan
    Jan 2001
    #7
    Dovrekrans har jag ätit, vetedeg med mandlar och god smörig fyllning. Är det samma?
  14. 7
    Dovrekrans har jag ätit, vetedeg med mandlar och god smörig fyllning. Är det samma?
  15. Medlem sedan
    Nov 2003
    #8
    Ja, just sådan. Jättegod och en specialitet på Älvsjö bageri.
  16. 8
    Ja, just sådan. Jättegod och en specialitet på Älvsjö bageri.
  17. Salander
    #9
    Tack för smaskiga svar! Programmet var väl sådär men Lillis blev helt fångad och tyckte det var spännande så det kan hända att vi ser det igen. Jag äter just nu helst Kardemumma bulle, fast det måste vara mycket socker på
  18. 9
    Tack för smaskiga svar! Programmet var väl sådär men Lillis blev helt fångad och tyckte det var spännande så det kan hända att vi ser det igen. Jag äter just nu helst Kardemumma bulle, fast det måste vara mycket socker på
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar