Lyckan kan inte köpas för pengar
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #1

    Lyckan kan inte köpas för pengar

    Men pengar kan köpa choklad, och därmed inställer sig lyckan automatiskt strax efteråt! (gammalt djungelordspråk...)

    Inte sant?

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  2. 1
    Lyckan kan inte köpas för pengar Men pengar kan köpa choklad, och därmed inställer sig lyckan automatiskt strax efteråt! (gammalt djungelordspråk...)

    Inte sant?
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Och du brukar säga att du inte förstår dig på kvinnor?! Du verkar jag förstått det viktigaste i alla fall...

    Vissa kvinnor kan förstås tänkas sig att byta ut chokladen mot handväskor eller skor, men för mig funkar choklad bättre. (Eller möjligen löparpjucks, då.)
  4. 2
    Och du brukar säga att du inte förstår dig på kvinnor?! Du verkar jag förstått det viktigaste i alla fall...

    Vissa kvinnor kan förstås tänkas sig att byta ut chokladen mot handväskor eller skor, men för mig funkar choklad bättre. (Eller möjligen löparpjucks, då.)
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #3

    Nja...

    Kruxet med kvinnor är att de föredrar chokladen framför mig, fast om just det är obegripligt eller inte är en annan femma. Vanligtvis är kvinnor helt obegripliga. Uttrycket hade jag givetvis knyckt, men jag tyckte att det var rätt kul och ja, jag insåg att det nog är mer applicerbart på kvinnor än på män.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  6. 3
    Nja... Kruxet med kvinnor är att de föredrar chokladen framför mig, fast om just det är obegripligt eller inte är en annan femma. Vanligtvis är kvinnor helt obegripliga. Uttrycket hade jag givetvis knyckt, men jag tyckte att det var rätt kul och ja, jag insåg att det nog är mer applicerbart på kvinnor än på män.
  7. Medlem sedan
    Jun 2002
    #4
    Hm, det där funkar ikke på mig.. Önskar ibland att det gjorde, eller ikke, för då hade jag säkert ätit choklad jämnt..
  8. 4
    Hm, det där funkar ikke på mig.. Önskar ibland att det gjorde, eller ikke, för då hade jag säkert ätit choklad jämnt..
  9. Medlem sedan
    Feb 2006
    #5
    Men tvärtom då... har man dåligt med pengar ,smakar även choklad surt.
  10. 5
    Men tvärtom då... har man dåligt med pengar ,smakar även choklad surt.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar