Pro Points Aktiviteter
Vikt
  1. Anonym
    #1

    Pro Points Aktiviteter

    Undrar hur det funkar med Aktiviteter när man kör Pro Points. Om jag tex dansar 1h så får jag 6 st aktivitetspoäng. Innebär det att jag får äta 6 extra points att äta den dagen eller vad?
  2. 1
    Pro Points Aktiviteter Undrar hur det funkar med Aktiviteter när man kör Pro Points. Om jag tex dansar 1h så får jag 6 st aktivitetspoäng. Innebär det att jag får äta 6 extra points att äta den dagen eller vad?
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Det var länge sedan jag var med i VV, men jag tror att det är så. När jag var med tjänade man motionspoints genom att vara aktiv, beroende på aktivitet, tid och intensitet. Sedan kunde man välja om man ville äta mat för pointsen eller strunta i det.

    Man blir ju hungrigare av motion så det låter vettigt att äta för åtminstone en del av de intjänade pointsen.
  4. 2
    Det var länge sedan jag var med i VV, men jag tror att det är så. När jag var med tjänade man motionspoints genom att vara aktiv, beroende på aktivitet, tid och intensitet. Sedan kunde man välja om man ville äta mat för pointsen eller strunta i det.

    Man blir ju hungrigare av motion så det låter vettigt att äta för åtminstone en del av de intjänade pointsen.
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3

    Pro Points Aktiviteter

    Om du tjänar in ProPoints på aktivitet, får du antingen äta de eller låta bli (precis som du själv vill). Men det är inte bara dagen du tjänar in dem utan närsomhelst under den veckan.
  6. 3
    Pro Points Aktiviteter Om du tjänar in ProPoints på aktivitet, får du antingen äta de eller låta bli (precis som du själv vill). Men det är inte bara dagen du tjänar in dem utan närsomhelst under den veckan.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar