Glömde!
Vikt
  1. Ännu en tjockis
    #1

    Glömde!

    Och kan inte svara på inlägg här så jag får göra ett nytt, bara för att jag är glad.

    I veckan har två kolleger påpekat att jag gått ner i vikt


    Jag var ju lite "brydd" häromveckan om det inte syntes på mig att jag tappat 10 kg, men det gör det tydligen!


    Träffade dessutom en fd kollega i helgen och han sa att han tyckte jag var "skitläcker". Jag vet att man kan ha synpunkter på "ytlighet" och annat, men jag - som inte fått en komplimang på evigheter - blev glad iallafall!
  2. 1
    Glömde! Och kan inte svara på inlägg här så jag får göra ett nytt, bara för att jag är glad.

    I veckan har två kolleger påpekat att jag gått ner i vikt


    Jag var ju lite "brydd" häromveckan om det inte syntes på mig att jag tappat 10 kg, men det gör det tydligen!


    Träffade dessutom en fd kollega i helgen och han sa att han tyckte jag var "skitläcker". Jag vet att man kan ha synpunkter på "ytlighet" och annat, men jag - som inte fått en komplimang på evigheter - blev glad iallafall!
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Vad roligt att höra, du som längtat efter att någon skulle lägga märke till det!
  4. 2
    Vad roligt att höra, du som längtat efter att någon skulle lägga märke till det!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Kul att omgivningen ser det
  6. 3
    Kul att omgivningen ser det
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar