Onsdag
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Onsdag

    och det regnar. Tänker fortsätta sticka, samt göra en potatisgratäng med lite rökt lax i. Sedan får vi väl se. Storasyster ska köras till en kompis i eftermiddag, och lillasyster och jag måste nog ordentligt kolla upp alla skolpryttlar och fundera över hur hon ska organisera sig för att bära så lite som möjligt.
  2. 1
    Onsdag och det regnar. Tänker fortsätta sticka, samt göra en potatisgratäng med lite rökt lax i. Sedan får vi väl se. Storasyster ska köras till en kompis i eftermiddag, och lillasyster och jag måste nog ordentligt kolla upp alla skolpryttlar och fundera över hur hon ska organisera sig för att bära så lite som möjligt.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2

    Onsdag

    Inget regn här!!!!

    Har precis ätit frukost så inte så effektiva än. Ska försöka städa lite och måste handla mat.
    Låter gott med din gratäng.
  4. 2
    Onsdag Inget regn här!!!!

    Har precis ätit frukost så inte så effektiva än. Ska försöka städa lite och måste handla mat.
    Låter gott med din gratäng.
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Här har vi fortsatt med vàr flytt pà bràte och känner oss ganska möra. Storebror är pà ett fantastiskt tràkigt humör sen han kom tillbaka fràn sin mycket lànga och lyckade semester. Jag har valt att ignorera.
    Pratat med mamma flera gànger sen i màndags, hon trivs utmärkt pà sjukhuset och àker förhoppningsvis hem pà fredag. Skall bli intressant att se hur denna svenska op-teknik funkar.
    Lillebror kör sitt lilla liv med kompisarna och väntar tàlmodigt pà skolstarten.
    Jag ser framemot att àka ner till södern pà lördag och làta killarna klara sig själva. Är snäll och skall storhandla àt dem i morgon.
  6. 3
    Här har vi fortsatt med vàr flytt pà bràte och känner oss ganska möra. Storebror är pà ett fantastiskt tràkigt humör sen han kom tillbaka fràn sin mycket lànga och lyckade semester. Jag har valt att ignorera.
    Pratat med mamma flera gànger sen i màndags, hon trivs utmärkt pà sjukhuset och àker förhoppningsvis hem pà fredag. Skall bli intressant att se hur denna svenska op-teknik funkar.
    Lillebror kör sitt lilla liv med kompisarna och väntar tàlmodigt pà skolstarten.
    Jag ser framemot att àka ner till södern pà lördag och làta killarna klara sig själva. Är snäll och skall storhandla àt dem i morgon.
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4
    Förstår om ni är möra.
    Kan ni inte tvångsinsätta storebror på att bära och kånka ? Då kanske han skulle se att han inte har så stor anledning att gnälla över sitt vanliga liv...
    Tycker det låter rätt skönt för lillebror, med hans lilla liv med kompisarna. Jag hoppas verkligen att han får ett bra sista collège-år !
    Snällt av dig att storhandla, men det är kanske ändå enklast så.
  8. 4
    Förstår om ni är möra.
    Kan ni inte tvångsinsätta storebror på att bära och kånka ? Då kanske han skulle se att han inte har så stor anledning att gnälla över sitt vanliga liv...
    Tycker det låter rätt skönt för lillebror, med hans lilla liv med kompisarna. Jag hoppas verkligen att han får ett bra sista collège-år !
    Snällt av dig att storhandla, men det är kanske ändå enklast så.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar