Tillbaka igen!
Vikt
  1. Medlem sedan
    Aug 2012
    #1

    Tillbaka igen!

    Hej, dagens vikt 63,8. Jaa semesterplus på 3 kilo. Började i måndags med sockerstopp, inget godis,glass el sötfika el vin närmsta månaden.
    Vill ner till ca 58 kilo. Har otroligt mycket omkring mej just nu men det SKA inte hindra mej från att lägga in träning 3 ggr/vecka. Cyclar ju också till jobbet t o fr 6 km.
    Viktdag blir som tidigare lördag (fast jag väger mig varje dag) Men alltså den Riktiga vikten.
    Tänker inte gå tillbaka till 5:2 än, Äter istället mindre portioner och mindre sås, minska pasta o potatis men inte avstå helt.
  2. 1
    Tillbaka igen! Hej, dagens vikt 63,8. Jaa semesterplus på 3 kilo. Började i måndags med sockerstopp, inget godis,glass el sötfika el vin närmsta månaden.
    Vill ner till ca 58 kilo. Har otroligt mycket omkring mej just nu men det SKA inte hindra mej från att lägga in träning 3 ggr/vecka. Cyclar ju också till jobbet t o fr 6 km.
    Viktdag blir som tidigare lördag (fast jag väger mig varje dag) Men alltså den Riktiga vikten.
    Tänker inte gå tillbaka till 5:2 än, Äter istället mindre portioner och mindre sås, minska pasta o potatis men inte avstå helt.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Då önskar jag dig lycka till
  4. 2
    Då önskar jag dig lycka till
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Hej på dig! Jag hade också ett semesterplus på tre kilo, men har jobbat bort ungefär hälften av det nu. Lycka till med viktminskningen!
  6. 3
    Hej på dig! Jag hade också ett semesterplus på tre kilo, men har jobbat bort ungefär hälften av det nu. Lycka till med viktminskningen!
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4
    Exakt samma vikt:-)63.8! Men nöjer mig med 61, då kan jag knäppa alla byxor:-)
    Äter väldigt likt dig. Känner att det är det enda som kommer hålla i längden. Allt annat slutar jag ju med! Heja dig nu!
  8. 4
    Exakt samma vikt:-)63.8! Men nöjer mig med 61, då kan jag knäppa alla byxor:-)
    Äter väldigt likt dig. Känner att det är det enda som kommer hålla i längden. Allt annat slutar jag ju med! Heja dig nu!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar