Hjärnspöken
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Jan 2011
    #1

    Hjärnspöken

    Nya äl-tester är beställda och jag måste sluta sätta press på mig själv nu. Jag är en person som gillar att planera lååångt i förväg och hade i mitt huvud satt som mål att dottern skulle få ett syskon innan hon fyllt två. Men så kommer det inte bli nu. Har fortfarande så svårt att släppa faktumet att vi fick ett MF så fort min ägglossning kommit igång. Tankarna snurrar som bara den och jag önskar att det fanns en av-knapp. Jag har verkligen inte varit mig själv under lingonveckan men nu när det är över hoppas jag att känslorna kan hålla sig i styr ett tag.

    Kram till er alla där ute som försöker!
  2. 1
    Hjärnspöken Nya äl-tester är beställda och jag måste sluta sätta press på mig själv nu. Jag är en person som gillar att planera lååångt i förväg och hade i mitt huvud satt som mål att dottern skulle få ett syskon innan hon fyllt två. Men så kommer det inte bli nu. Har fortfarande så svårt att släppa faktumet att vi fick ett MF så fort min ägglossning kommit igång. Tankarna snurrar som bara den och jag önskar att det fanns en av-knapp. Jag har verkligen inte varit mig själv under lingonveckan men nu när det är över hoppas jag att känslorna kan hålla sig i styr ett tag.

    Kram till er alla där ute som försöker!
  3. Nr 4/15
    #2
    Känner igen mig i det du skriver, både med kontrollfreakandet och att det faktiskt kommer att runt 3 år istället för 2 innan/om v i lyckas få ett syskon. Har haft så lät för att bli gravid dom andra gångerna så det fanns inte ens i min tankevärld att vi skulle behöva hålla på i över 1 år för att lyckas men men så är det nu och bara att kämpa vidare, hoppas och hålla tummarna varje månad för plötsligt händer det.

    Kraaaaam, och du maj är kanske "en bra föda-bebis-månad" <3
  4. 2
    Känner igen mig i det du skriver, både med kontrollfreakandet och att det faktiskt kommer att runt 3 år istället för 2 innan/om v i lyckas få ett syskon. Har haft så lät för att bli gravid dom andra gångerna så det fanns inte ens i min tankevärld att vi skulle behöva hålla på i över 1 år för att lyckas men men så är det nu och bara att kämpa vidare, hoppas och hålla tummarna varje månad för plötsligt händer det.

    Kraaaaam, och du maj är kanske "en bra föda-bebis-månad" <3
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar