Torsdag
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Torsdag

    Är hemma idag. Màste tvätta, handla mat och fixa lite praktiska detaljer eftersom jag försvinner 9 dagar och herrarna hemma màste klara sig själva under tiden. Det är skolstart pà onsdag men det fàr lillebror fixa själv. Jag tänker inte städa innan jag àker eftersom det kommer inte att synas nàgon skillnad när jag kommer hem.
    Ha en fin dag! Det är gràtt och trist men sommaren kommer visst tillbaka nästa vecka.
  2. 1
    Torsdag Är hemma idag. Màste tvätta, handla mat och fixa lite praktiska detaljer eftersom jag försvinner 9 dagar och herrarna hemma màste klara sig själva under tiden. Det är skolstart pà onsdag men det fàr lillebror fixa själv. Jag tänker inte städa innan jag àker eftersom det kommer inte att synas nàgon skillnad när jag kommer hem.
    Ha en fin dag! Det är gràtt och trist men sommaren kommer visst tillbaka nästa vecka.
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2
    Nej, städa innan du åker, skulle verkligen vara överkurs !
    Kommer storebror också att vara hemma medan du åker till mamma ?
    Här är det varken sol eller regn, men sommaren känns avlägsen.

    Börjar så smått fundera på hösten. Kan bli ont om förhören, pga av vikande elevantal. Och svårt att få in privateleverna i familjens schema... Jag både väntar på och bävar för skolstarten.
  4. 2
    Nej, städa innan du åker, skulle verkligen vara överkurs !
    Kommer storebror också att vara hemma medan du åker till mamma ?
    Här är det varken sol eller regn, men sommaren känns avlägsen.

    Börjar så smått fundera på hösten. Kan bli ont om förhören, pga av vikande elevantal. Och svårt att få in privateleverna i familjens schema... Jag både väntar på och bävar för skolstarten.
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Storebror kommer att vara hemma. Jag vet inte när han flyttar tillbaka till uni. Han är hemsk just nu vilken känns extremt otacksamt efter den fantastiska sommaren han har haft. Men men jag vet det blir bättre när han börjar plugga igen.
    Hoppas att du hittar dina elever. Det börjar väl fyllas pà när skolan har börjat och när de första resultaten börjar dyka upp....
  6. 3
    Storebror kommer att vara hemma. Jag vet inte när han flyttar tillbaka till uni. Han är hemsk just nu vilken känns extremt otacksamt efter den fantastiska sommaren han har haft. Men men jag vet det blir bättre när han börjar plugga igen.
    Hoppas att du hittar dina elever. Det börjar väl fyllas pà när skolan har börjat och när de första resultaten börjar dyka upp....
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4
    Trist att storebror inte bara kan ta och växa upp .
    Jag är inte rädd för att inte hitta elever (i princip har jag nog sju från förra året som kan vara intresserade att fortsätta, tre har jag redan varit i kontakt med), jag undrar mer hur jag ska lyckas få in dem i familjens veckoschema där det alltid är jag som ligger sist på prioriteringslistan.
  8. 4
    Trist att storebror inte bara kan ta och växa upp .
    Jag är inte rädd för att inte hitta elever (i princip har jag nog sju från förra året som kan vara intresserade att fortsätta, tre har jag redan varit i kontakt med), jag undrar mer hur jag ska lyckas få in dem i familjens veckoschema där det alltid är jag som ligger sist på prioriteringslistan.
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    God kväll.

    Har idag varit på besök i gamla hemstaden Brighton och hälsat på en kompis. Mycket trevligt. Precis vad jag behövde.
  10. 5
    God kväll.

    Har idag varit på besök i gamla hemstaden Brighton och hälsat på en kompis. Mycket trevligt. Precis vad jag behövde.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar