Så tragiskt..
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2002
    #1

    Så tragiskt..

    Läste igår på Magdalena Graafs blogg att hennes son Isak har gått bort i en tragisk olycka. Men nu har hon tagit bort det och skriver hon kommer ta en paus från bloggandet pga av privata själ. Och ber media o journalister respektera det och ja än så länge så gör dom det för man har ju ej läst något om det i pressen. Vad jag har förstått tidigare så ska han väl haft problem med droger.. men det behöver ju ikke ha med detta att göra. Det är så ledsamt ändå, alldeles för tidigt..
    It's an insane world, and i'm proud to be a part of it.
  2. 1
    Så tragiskt.. Läste igår på Magdalena Graafs blogg att hennes son Isak har gått bort i en tragisk olycka. Men nu har hon tagit bort det och skriver hon kommer ta en paus från bloggandet pga av privata själ. Och ber media o journalister respektera det och ja än så länge så gör dom det för man har ju ej läst något om det i pressen. Vad jag har förstått tidigare så ska han väl haft problem med droger.. men det behöver ju ikke ha med detta att göra. Det är så ledsamt ändå, alldeles för tidigt..
  3. mandelblomma
    #2
    vad tragiskt. Hur gammal var han?
  4. 2
    vad tragiskt. Hur gammal var han?
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3
    Tror han var 18 år.
  6. 3
    Tror han var 18 år.
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Det spekuleras hejvilt på diverse sidor, som vanligt.... känns osmakligt minst sagt.
  8. 4
    Det spekuleras hejvilt på diverse sidor, som vanligt.... känns osmakligt minst sagt.
  9. Medlem sedan
    Jun 2002
    #5
    Ja jag har ej sett det på någon annan sida utan bara på hennes egen blogg.
  10. 5
    Ja jag har ej sett det på någon annan sida utan bara på hennes egen blogg.
  11. Kerstimärta
    #6


    Gud så hemskt. Vad ledsamt.
  12. 6


    Gud så hemskt. Vad ledsamt.
  13. Medlem sedan
    Jun 2002
    #7
    Ja usch, man berörs trots man ej känner personen.
  14. 7
    Ja usch, man berörs trots man ej känner personen.
  15. Medlem sedan
    Aug 2013
    #8
    Alltid tragiskt när unga människor skadas eller avlider av något skäl, oavsett om föräldrarna heter Magdalena Graaf eller något annat.
  16. 8
    Alltid tragiskt när unga människor skadas eller avlider av något skäl, oavsett om föräldrarna heter Magdalena Graaf eller något annat.
  17. Medlem sedan
    Jun 2002
    #9
    Absolut är det det, jättetragiskt!
  18. 9
    Absolut är det det, jättetragiskt!
  19. Kerstimärta
    #10
    Ja, är han inte längre i livet så lider iaf inte han. Men hans nära och kära, usch så dåligt de måste må.
  20. 10
    Ja, är han inte längre i livet så lider iaf inte han. Men hans nära och kära, usch så dåligt de måste må.
  21. Salander
    #11
    Förmodligen skrev hon väl inlägget medan hon var chockad och insåg sedan (eller så hjälpte någon henne att inse) att det var för utlämnande. Känns som att vi inte borde ägna oss åt spekulationer av respekt för familjen. Tragiskt är det när unga människor dör.
  22. 11
    Förmodligen skrev hon väl inlägget medan hon var chockad och insåg sedan (eller så hjälpte någon henne att inse) att det var för utlämnande. Känns som att vi inte borde ägna oss åt spekulationer av respekt för familjen. Tragiskt är det när unga människor dör.
  23. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #12
    Så sorgligt, stackars Magdalena, stackars hans syskon.
  24. 12
    Så sorgligt, stackars Magdalena, stackars hans syskon.
  25. Medlem sedan
    Jun 2002
    #13
    Ja det gjorde hon säkert, och självklart ska det ej spekuleras..
  26. 13
    Ja det gjorde hon säkert, och självklart ska det ej spekuleras..
  27. Medlem sedan
    Jun 2002
    #14
    Ja det är sorgligt, och lite extra när det är en sån pass ung människa.
  28. 14
    Ja det är sorgligt, och lite extra när det är en sån pass ung människa.
  29. Medlem sedan
    May 2005
    #15
    Usch, så sorgligt!
  30. 15
    Usch, så sorgligt!
  31. Medlem sedan
    Jun 2002
    #16
    Ja
  32. 16
    Ja
  33. Medlem sedan
    Oct 2013
    #17
    Vilken tragedi. Stackars, stackars mamma och familj. Sorgen måste vara helt bottenlös. Hu.
  34. 17
    Vilken tragedi. Stackars, stackars mamma och familj. Sorgen måste vara helt bottenlös. Hu.
  35. Medlem sedan
    Jun 2002
    #18
    Ja det var riktigt hjärtskärande att läsa hennes inlägg
  36. 18
    Ja det var riktigt hjärtskärande att läsa hennes inlägg
  37. Medlem sedan
    Oct 2013
    #19
    Det är så fruktansvärt slutgiltigt. Och en olycka sker plötsligt - man hinner inte avsluta, inte säga något, inte reparera något. Jag får ont i magen av tanken på att något skulle hända min artonåring (eller något annat av mina barn).
  38. 19
    Det är så fruktansvärt slutgiltigt. Och en olycka sker plötsligt - man hinner inte avsluta, inte säga något, inte reparera något. Jag får ont i magen av tanken på att något skulle hända min artonåring (eller något annat av mina barn).
  39. Medlem sedan
    Jun 2002
    #20
    Ja men visst e det så, usch hemska tanke.
  40. 20
    Ja men visst e det så, usch hemska tanke.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar