Har vi inte sagt fredag ?!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Har vi inte sagt fredag ?!

    Då säger jag fredag ! Dagen började med solsken, men nu är det molnigt igen, dock inget regn. Har tillbringat förmiddagen på nätet (efter en matematisk dag igår; gubbens kollega skickade den första hemläxan han tänkt ge, och ville veta vad jag tyckte om den), och tänkte nog återgå till att sticka i eftermiddag. Har fortfarande grenar och snår att klippa av och rensa bort från trädgården, men jag väntar på den rätta inspirationen...
  2. 1
    Har vi inte sagt fredag ?! Då säger jag fredag ! Dagen började med solsken, men nu är det molnigt igen, dock inget regn. Har tillbringat förmiddagen på nätet (efter en matematisk dag igår; gubbens kollega skickade den första hemläxan han tänkt ge, och ville veta vad jag tyckte om den), och tänkte nog återgå till att sticka i eftermiddag. Har fortfarande grenar och snår att klippa av och rensa bort från trädgården, men jag väntar på den rätta inspirationen...
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Vi började också med sol och nu mer grått.

    Blev glad då en gammal kompis ringde och undrade om de kunde stanna på en upp te här när de ändå kör förbi. Jag och em har nu bakat kakor.

    Borde rensa i trädgården men inväntar även jag på inspiration.
  4. 2
    Vi började också med sol och nu mer grått.

    Blev glad då en gammal kompis ringde och undrade om de kunde stanna på en upp te här när de ändå kör förbi. Jag och em har nu bakat kakor.

    Borde rensa i trädgården men inväntar även jag på inspiration.
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Låter jättetrevligt med gammal kompis och te. Och gott med nybakade kakor !
    Inspirationen lyser med sin frånvaro.
  6. 3
    Låter jättetrevligt med gammal kompis och te. Och gott med nybakade kakor !
    Inspirationen lyser med sin frånvaro.
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4
    Lyckades uppbåda om än inte inspiration så lite vilja tillsammans gubben, så nu har trädgården ett antal kvistar mindre. Men till resterande björnbärssnåren kom jag inte...
  8. 4
    Lyckades uppbåda om än inte inspiration så lite vilja tillsammans gubben, så nu har trädgården ett antal kvistar mindre. Men till resterande björnbärssnåren kom jag inte...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar