Men ni har ju inte diskuterat detta
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1



  2. 1
    Men ni har ju inte diskuterat detta http://www.metro.se/stockholm/det-ha...!fdDH2peVKwp2/
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    Jag upprörs lite över att ni inte diskuterat detta slöseri med skattepengar och bristande tillsyn av förskolebarnen.
  4. 2
    Jag upprörs lite över att ni inte diskuterat detta slöseri med skattepengar och bristande tillsyn av förskolebarnen.
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    Ja, det är verkligen upprörande! Sannolikt är personalen kommunister, allihop, som inte bryr sig om slöseriet med skattemedel. Eller så är det slappa fas 3-are, som inte klarar att söka eller sköta ett hederligt jobb. Dra ur pluggen för dem!
    Vad är en cyniker? En man som vet priset på allt och värdet på ingenting.
    (Oscar Wilde)
  6. 3
    Ja, det är verkligen upprörande! Sannolikt är personalen kommunister, allihop, som inte bryr sig om slöseriet med skattemedel. Eller så är det slappa fas 3-are, som inte klarar att söka eller sköta ett hederligt jobb. Dra ur pluggen för dem!
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4
    Det värsta är väl ändå att barnen lyckats peta ned 150 spadar utan att personalen sett det. Nästan skäl för avskedan.

    Nä på det där bygget krävs ordentliga spadtag för att få rätsida på det. Just nu sjunker de djipare ned i sanden med sina huvuden. Jag får verkligen spader
  8. 4
    Det värsta är väl ändå att barnen lyckats peta ned 150 spadar utan att personalen sett det. Nästan skäl för avskedan.

    Nä på det där bygget krävs ordentliga spadtag för att få rätsida på det. Just nu sjunker de djipare ned i sanden med sina huvuden. Jag får verkligen spader
  9. Medlem sedan
    Aug 2013
    #5
    Ja, hade de bara masat sig fram till brunnen och kollat ned i spadet, så hade de spadat, förlåt sparat en massa skattepengar.
  10. 5
    Ja, hade de bara masat sig fram till brunnen och kollat ned i spadet, så hade de spadat, förlåt sparat en massa skattepengar.
  11. Medlem sedan
    May 2004
    #6

    Näää har missat det...

    jag har så fullt upp med andra bizzi, bizzi saker...som...ehhh att jag måste hinna till bolaget.

    Det är är ju förskräckligt, det måste stävjas, kanske man anställa tant Rut eller mannen Rot så blir det lite mer personal som kan hålla koll, om inte annat så kanske tant Rut eller mannen Rot åtminstone räkna in spadarna varje dag.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  12. 6
    Näää har missat det... jag har så fullt upp med andra bizzi, bizzi saker...som...ehhh att jag måste hinna till bolaget.

    Det är är ju förskräckligt, det måste stävjas, kanske man anställa tant Rut eller mannen Rot så blir det lite mer personal som kan hålla koll, om inte annat så kanske tant Rut eller mannen Rot åtminstone räkna in spadarna varje dag.
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7
    Det måste vara det ultimata beviset på att det behövs mer personal i förskolan.
  14. 7
    Det måste vara det ultimata beviset på att det behövs mer personal i förskolan.
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #8
    Ja hur djup är den där brunnen egentligen? Och tänk vad som då kan hända i en så djup brunn om locket/gallret skulle gå sönder.

    Hehe jag är mest förvånad över att man inte reagerar på att så många spadar försvinner
  16. 8
    Ja hur djup är den där brunnen egentligen? Och tänk vad som då kan hända i en så djup brunn om locket/gallret skulle gå sönder.

    Hehe jag är mest förvånad över att man inte reagerar på att så många spadar försvinner
  17. Salander
    #9
    Haha ja det var en riktigt rolig nyhet. Nu slipper de shoppa spadar på ett tag
  18. 9
    Haha ja det var en riktigt rolig nyhet. Nu slipper de shoppa spadar på ett tag
  19. Medlem sedan
    Dec 2005
    #10
    Jag tror att spadar förbruks i rätt snabb takt på förskolan men man kanske inte riktigt uppmärksammat att de gått åt extra snabbt
  20. 10
    Jag tror att spadar förbruks i rätt snabb takt på förskolan men man kanske inte riktigt uppmärksammat att de gått åt extra snabbt
  21. Medlem sedan
    Jan 2004
    #11
    Jo jag kan tänka mig att de går åt i snabb takt, går sönder, kastas utanför staketet, stoppas i brunnar, grävs ner i sanden mm
  22. 11
    Jo jag kan tänka mig att de går åt i snabb takt, går sönder, kastas utanför staketet, stoppas i brunnar, grävs ner i sanden mm
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar