Lördag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Lördag,

    kunde ha varit en bättre dag.
    Trevlig resa önskas CuP !
  2. 1
    Lördag, kunde ha varit en bättre dag.
    Trevlig resa önskas CuP !
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Kram!
  4. 2
    Kram!
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Stort tack Fru M, så trevligt att se dig här .
  6. 3
    Stort tack Fru M, så trevligt att se dig här .
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Håller mina tummar att dagen blir bättre än du trodde.

    Jag har klippt gräsmattan och rensat i rabatt i flera timmar. Sonen vill till badhuset och det vore kanske en bra idé. Måste handla mat. Svärmor kommer på lunch imorgon.
  8. 4
    Håller mina tummar att dagen blir bättre än du trodde.

    Jag har klippt gräsmattan och rensat i rabatt i flera timmar. Sonen vill till badhuset och det vore kanske en bra idé. Måste handla mat. Svärmor kommer på lunch imorgon.
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5
    Dagen kunde knappast bli sämre än jag trodde, så den får nog nu klassas som hygglig.
    Är imponerad av flera timmars trädgårdsjobb ! Och orkar du simhallen på det har du min fulla beundran. Känner du att du måste anstränga dig särskilt för svärmor, eller är det bara allmänt tomt i skåpen ?
  10. 5
    Dagen kunde knappast bli sämre än jag trodde, så den får nog nu klassas som hygglig.
    Är imponerad av flera timmars trädgårdsjobb ! Och orkar du simhallen på det har du min fulla beundran. Känner du att du måste anstränga dig särskilt för svärmor, eller är det bara allmänt tomt i skåpen ?
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Allmänt tomt i skåpen. Kan nog hitta lite fryst köttfärs i frysen men det känns inte så festligt.
  12. 6
    Allmänt tomt i skåpen. Kan nog hitta lite fryst köttfärs i frysen men det känns inte så festligt.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar