Söndag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Söndag,

    solen skiner, jag virkar.
  2. 1
    Söndag, solen skiner, jag virkar.
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Och jag vinkar till dig! Kram!
  4. 2
    Och jag vinkar till dig! Kram!
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Väldigt trevligt att du kommer in här och vinkar !
    Jag är rätt nöjd, för jag har precis suttit ute i trädgården 2,5 timmar och virkat. Nu är ytterdelen till F:s hem-pennfodral klart. Ska "bara" dekoreras och få en insida samt ett blixtlås....
    Innan solen i trädgården letade jag i kylskåp och förråd och bland mina gamla Hemmets Journal-recept och lyckades få till en riktigt god allt-i-ett-måltid med vitlök-citron-timjan-marinerade kycklinglår, potatis, squash och rosa lök (lokal specialitet tror jag). Och så bakade jag en sockerkaka.
  6. 3
    Väldigt trevligt att du kommer in här och vinkar !
    Jag är rätt nöjd, för jag har precis suttit ute i trädgården 2,5 timmar och virkat. Nu är ytterdelen till F:s hem-pennfodral klart. Ska "bara" dekoreras och få en insida samt ett blixtlås....
    Innan solen i trädgården letade jag i kylskåp och förråd och bland mina gamla Hemmets Journal-recept och lyckades få till en riktigt god allt-i-ett-måltid med vitlök-citron-timjan-marinerade kycklinglår, potatis, squash och rosa lök (lokal specialitet tror jag). Och så bakade jag en sockerkaka.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Det var effektivt!

    Jag jagade fläskstek och smulpaj. Bäst enligt mig var den kokta rödbetorna med fetaost.

    Ikväll har hela familjen tittat på men in black.
  8. 4
    Det var effektivt!

    Jag jagade fläskstek och smulpaj. Bäst enligt mig var den kokta rödbetorna med fetaost.

    Ikväll har hela familjen tittat på men in black.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar