första barnmorskbesöket
Majbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Dec 2009
    #1

    första barnmorskbesöket

    Hej första besöket gjort skönt att få svar på alla frågor. . 4 maj är mitt beräknad förlossnings datum.. sen vet man ju inte hur länge bebisen vill stanna där inne.. men runt då blir väl bra så allt hinner utvecklas.
  2. 1
    första barnmorskbesöket Hej första besöket gjort skönt att få svar på alla frågor. . 4 maj är mitt beräknad förlossnings datum.. sen vet man ju inte hur länge bebisen vill stanna där inne.. men runt då blir väl bra så allt hinner utvecklas.
  3. Medlem sedan
    Dec 2007
    #2
    Kul!
    Jag har mitt inbokat till den 30 september
  4. 2
    Kul!
    Jag har mitt inbokat till den 30 september
  5. Medlem sedan
    Dec 2009
    #3
    Idag var jag på inskrivning, kommer inte träffa min barnmorska förrän 29e december men det beror nog på att det här r andra barnet, minns i och för sig inte om jag fick träffa barnmorskan före det förra gången. Hittills är 12 maj Bf. Fått tid för VUL 4 november och ordinarie ultraljud 19 dec, Åh vad jag längtar!
  6. 3
    Idag var jag på inskrivning, kommer inte träffa min barnmorska förrän 29e december men det beror nog på att det här r andra barnet, minns i och för sig inte om jag fick träffa barnmorskan före det förra gången. Hittills är 12 maj Bf. Fått tid för VUL 4 november och ordinarie ultraljud 19 dec, Åh vad jag längtar!
  7. Medlem sedan
    Jul 2012
    #4
    Vi har 6 te november för första barnmorskebesöket. Och även ultraljud. Jag har aldrig fått missfall men händer det så är det helt enkelt meningen att det skulle bli så. Känner av min trötthet så enormt...
  8. 4
    Vi har 6 te november för första barnmorskebesöket. Och även ultraljud. Jag har aldrig fått missfall men händer det så är det helt enkelt meningen att det skulle bli så. Känner av min trötthet så enormt...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar