mer inredning nu
Ordet är fritt
  1. mandelblomma
    #1

    mer inredning nu

    orkar inte med politik när jag har halsont...
    Den här sängen föll jag för! Nu ska vi inte byta ut någon än på ett tag, men om vi skulle vill jag ha denna
    http://www.frenchbedroomcompany.co.u...FB-INT2204A/CH
  2. 1
    mer inredning nu orkar inte med politik när jag har halsont...
    Den här sängen föll jag för! Nu ska vi inte byta ut någon än på ett tag, men om vi skulle vill jag ha denna
    http://www.frenchbedroomcompany.co.u...FB-INT2204A/CH
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Nej, usch

    Det sitter ju ingen trevlig kvinna på den!?

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Nej, usch Det sitter ju ingen trevlig kvinna på den!?
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    Inte precis min stil. Historiska stilar får gärna fortsätta vara historiska för mig.
  6. 3
    Inte precis min stil. Historiska stilar får gärna fortsätta vara historiska för mig.
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4
    Hehe, du har lite svulstigare smak än mig
    Om du skaffar en sån säng måste du fota för det är verkligen coolt att ha ett sånt sovrum.

    Jag vill helst ha helt raka linjer, ex ska soffans armstöd vara helt raka.

    Den här sängen och sovrummet var fint https://tobiincity.files.wordpress.c...082233a7bc.jpg
  8. 4
    Hehe, du har lite svulstigare smak än mig
    Om du skaffar en sån säng måste du fota för det är verkligen coolt att ha ett sånt sovrum.

    Jag vill helst ha helt raka linjer, ex ska soffans armstöd vara helt raka.

    Den här sängen och sovrummet var fint https://tobiincity.files.wordpress.c...082233a7bc.jpg
  9. Medlem sedan
    Dec 2005
    #5
    Nu måste du visa en bild på ditt futuristiska sovrum
  10. 5
    Nu måste du visa en bild på ditt futuristiska sovrum
  11. Gretah
    #6
    Tjusig i rätt miljö, dock inte hemma hos mej
  12. 6
    Tjusig i rätt miljö, dock inte hemma hos mej
  13. mandelblomma
    #7
    ja men bara sängen, resten får inte vara vräkigt för då blir det liksom för mycket.
    Om jag springer på en sån säng billigt på Blocket lovar jag att fota
  14. 7
    ja men bara sängen, resten får inte vara vräkigt för då blir det liksom för mycket.
    Om jag springer på en sån säng billigt på Blocket lovar jag att fota
  15. mandelblomma
    #8
    vi har ett hyfsat stort sovrum så jag skulle kunna få till det. Men som sagt inte all in, utan lite mer lagom
  16. 8
    vi har ett hyfsat stort sovrum så jag skulle kunna få till det. Men som sagt inte all in, utan lite mer lagom
  17. Medlem sedan
    Aug 2011
    #9

    Tjusigt!

    Oj, flott, men det vill nog till minst en herrgård för att den ska passa in tänker jag!... I alla fall skulle den bli lite tokig här i vårt lilla torp (eller jaja, lite utbyggt genom åren..) från 1700-talet


    Vi behövde en sänggavel, och körde på klassikern att använda en gammal spegeldörr. Det passade hos oss eftersom det i sovrummet finns originaltak (jag vet inte vad det heter, men du vet när plankorna är smalare i ena änden och bredare i andra, och ligger liksom omlott) och originaldörrar och en gammal kakelugn (dock inte lika gammal som huset).


    Såhär blev det:

    _SAM6622 kopiera.jpg
    *I need some fine wine and you, you need to be nicer...*
  18. 9
    Tjusigt! Oj, flott, men det vill nog till minst en herrgård för att den ska passa in tänker jag!... I alla fall skulle den bli lite tokig här i vårt lilla torp (eller jaja, lite utbyggt genom åren..) från 1700-talet


    Vi behövde en sänggavel, och körde på klassikern att använda en gammal spegeldörr. Det passade hos oss eftersom det i sovrummet finns originaltak (jag vet inte vad det heter, men du vet när plankorna är smalare i ena änden och bredare i andra, och ligger liksom omlott) och originaldörrar och en gammal kakelugn (dock inte lika gammal som huset).


    Såhär blev det:

    _SAM6622 kopiera.jpg
  19. mandelblomma
    #10
    lite hotell lyxkänsla ju
  20. 10
    lite hotell lyxkänsla ju
  21. Medlem sedan
    Dec 2005
    #11

    Haqvins sovrum

    Detta är väl hemma hos dig?




  22. 11
    Haqvins sovrum Detta är väl hemma hos dig?

  23. mandelblomma
    #12
    vilken fin sänggavel! Nä någon herrgård har vi ju inte, men ett ganska stort sovrum som ev kommer byggas ut ytterligare om vi slår ut en vägg till ett gästrum.
    I framtiden kommer vi ju få för många rum när alla stora flyger ut. Vill såklart ha kvar ett gästrum, plus att vi har en friggebod som kommer inredas i framtiden som en mysig gäststuga.
  24. 12
    vilken fin sänggavel! Nä någon herrgård har vi ju inte, men ett ganska stort sovrum som ev kommer byggas ut ytterligare om vi slår ut en vägg till ett gästrum.
    I framtiden kommer vi ju få för många rum när alla stora flyger ut. Vill såklart ha kvar ett gästrum, plus att vi har en friggebod som kommer inredas i framtiden som en mysig gäststuga.
  25. Medlem sedan
    Aug 2013
    #13
    Herregud! Har du brutit dig in hos mig?!
  26. 13
    Herregud! Har du brutit dig in hos mig?!
  27. mandelblomma
    #14
    och hör hittade jag fåtöljen jag vill ha till mitt annars röd, vit svarta vardagsrum. En sån fåtölj och sen en likadan men röd?
    Nu gäller det att leta på Blocket

    http://www.gapinteriors.com/imagedet...?imageno=85251
  28. 14
    och hör hittade jag fåtöljen jag vill ha till mitt annars röd, vit svarta vardagsrum. En sån fåtölj och sen en likadan men röd?
    Nu gäller det att leta på Blocket

    http://www.gapinteriors.com/imagedet...?imageno=85251
  29. Medlem sedan
    Aug 2013
    #15
    Mja, snarare lite dammigt i mitt tycke.
  30. 15
    Mja, snarare lite dammigt i mitt tycke.
  31. Medlem sedan
    Dec 2005
    #16
    Du har skön känsla för färg måste jag säga
  32. 16
    Du har skön känsla för färg måste jag säga
  33. Medlem sedan
    Aug 2013
    #17
    Living in a box?
  34. 17
    Living in a box?
  35. mandelblomma
    #18
    smaken är som baken, men damig är nog ett mer korrekt ord
  36. 18
    smaken är som baken, men damig är nog ett mer korrekt ord
  37. mandelblomma
    #19
  38. 19
  39. Medlem sedan
    Aug 2013
    #20
    Har jag inte alltid sagt det?
  40. 20
    Har jag inte alltid sagt det?
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar