För första gången på över två år
Ordet är fritt
  1. mandelblomma
    #1

    För första gången på över två år

    stod vi här i morse och funderade på hur vi skulle lösa dagen då ett barn är sjukt.
    Jag slungades tillbaka i tiden och minns hur otroligt tufft det var den perioden de var sjuka varje månad flera dagar och är så tacksam att de numera bara är vanligt sjuka enstaka gånger.
    Lotten föll på mig i dag då maken hade möte han kallat till från andra delar av landet,an tar resten av veckan då jag ska på jobbresa.
    Så, här sitter jag med en kopp kaffe och ska väl snart göra lite frukost och förbereda mig inför min första skoldag i morgon ( 7.5 p bara), fixa lite och sen ska vi spela Spindelmannen och bokstavsspel.
    En ganska mysig dag alltså ändå
    Ni då?
  2. 1
    För första gången på över två år stod vi här i morse och funderade på hur vi skulle lösa dagen då ett barn är sjukt.
    Jag slungades tillbaka i tiden och minns hur otroligt tufft det var den perioden de var sjuka varje månad flera dagar och är så tacksam att de numera bara är vanligt sjuka enstaka gånger.
    Lotten föll på mig i dag då maken hade möte han kallat till från andra delar av landet,an tar resten av veckan då jag ska på jobbresa.
    Så, här sitter jag med en kopp kaffe och ska väl snart göra lite frukost och förbereda mig inför min första skoldag i morgon ( 7.5 p bara), fixa lite och sen ska vi spela Spindelmannen och bokstavsspel.
    En ganska mysig dag alltså ändå
    Ni då?
  3. Medlem sedan
    Aug 2010
    #2
    Det lät mysigt, även fast det inte är roligt med sjukor.

    Jag har ledig vecka helt själv medan mannen jobbar och barnen är på skolan. Idag har F-6 friluftsdag så jag tänkte ta en promenad och hälsa på dem ute i skogen, sånt lyxigt jag kan passa på att göra såna här dagar.
    Lite förrådsrensning kanske jag hinner med också, eller så läser jag en bok istället
  4. 2
    Det lät mysigt, även fast det inte är roligt med sjukor.

    Jag har ledig vecka helt själv medan mannen jobbar och barnen är på skolan. Idag har F-6 friluftsdag så jag tänkte ta en promenad och hälsa på dem ute i skogen, sånt lyxigt jag kan passa på att göra såna här dagar.
    Lite förrådsrensning kanske jag hinner med också, eller så läser jag en bok istället
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar