Så är det midnattsloppet på lördag då
Träning
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #1

    Så är det midnattsloppet på lördag då

    Vi är tre från jobbet, i tre olika klasser. Jag är realist, jag anmälde mig i klassen 70-90 minuter och räknar inte med att vara sist
    Jag trodde inte det skulle bli av, eftersom jag haft infektion i foten hela sommaren. Men förra söndagen så gav jag mig ut på en 5-km-runda och sa till mig själv, håller kroppen ihop efter denna runda, så anmäler jag mig.
    Och jag har fixat fler 5-km-rundor efter det och kroppen höll.

    Men visst har man lyft sig några nivåer, förut så gav mig ut och sprang 3 km efter ett sådant uppehåll, men nu fixar jag 5 km.
    Men jag har fuskat, jag har ju cyklat massor.

    Finns det en chans att man springer på någon av er på lördag i Malmö ?
  2. 1
    Så är det midnattsloppet på lördag då Vi är tre från jobbet, i tre olika klasser. Jag är realist, jag anmälde mig i klassen 70-90 minuter och räknar inte med att vara sist
    Jag trodde inte det skulle bli av, eftersom jag haft infektion i foten hela sommaren. Men förra söndagen så gav jag mig ut på en 5-km-runda och sa till mig själv, håller kroppen ihop efter denna runda, så anmäler jag mig.
    Och jag har fixat fler 5-km-rundor efter det och kroppen höll.

    Men visst har man lyft sig några nivåer, förut så gav mig ut och sprang 3 km efter ett sådant uppehåll, men nu fixar jag 5 km.
    Men jag har fuskat, jag har ju cyklat massor.

    Finns det en chans att man springer på någon av er på lördag i Malmö ?
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Önskar dig lycka till, har hört att det loppet är roligt att springa. Nästa år kanske, fast i Stockholm i sådana fall!
  4. 2
    Önskar dig lycka till, har hört att det loppet är roligt att springa. Nästa år kanske, fast i Stockholm i sådana fall!
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Lycka till! Just Midnattsloppet i Malmö har jag på min önskelista!
  6. 3
    Lycka till! Just Midnattsloppet i Malmö har jag på min önskelista!
  7. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #4
    Då syns vi nästa år eller hur ?
  8. 4
    Då syns vi nästa år eller hur ?
  9. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #5
    Det är hela konceptet som verkar roligt, man kan ju alltid krypa in i mål
  10. 5
    Det är hela konceptet som verkar roligt, man kan ju alltid krypa in i mål
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6
    Ja! Jag springer på lördag. Helt opepp på tävling, men jag får väl springa och tänka att ett pass är ett pass är ett pass. Jag vill ABSOLUT INTE springa på tid, helt konstigt. Eller konstigt jag har mest sprungit långpass i sommar, och det tempot är ju högst bekvämt. Inget flås, ingenting.
  12. 6
    Ja! Jag springer på lördag. Helt opepp på tävling, men jag får väl springa och tänka att ett pass är ett pass är ett pass. Jag vill ABSOLUT INTE springa på tid, helt konstigt. Eller konstigt jag har mest sprungit långpass i sommar, och det tempot är ju högst bekvämt. Inget flås, ingenting.
  13. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #7
    Vilken grupp springer du i?
    Vi kanske hinner med en snabbdate innan start
  14. 7
    Vilken grupp springer du i?
    Vi kanske hinner med en snabbdate innan start
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8
    Det hoppas jag - om det inte ligger på samma datum. Brorsonen fyller i början av september så det är fortfarande väldigt mycket prio att fira honom
  16. 8
    Det hoppas jag - om det inte ligger på samma datum. Brorsonen fyller i början av september så det är fortfarande väldigt mycket prio att fira honom
  17. Medlem sedan
    May 2005
    #9
    3 B!
  18. 9
    3 B!
  19. Medlem sedan
    May 2003
    #10
    Lycka till! Det kommer gå bra! Jag är själv sugen på ett Midnattslopp nästa år...
  20. 10
    Lycka till! Det kommer gå bra! Jag är själv sugen på ett Midnattslopp nästa år...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar