Mötte Molly Sandén och Danny...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2010
    #1

    Mötte Molly Sandén och Danny...

    Tydligen gjorde jag och dottern det idag. På vårt lilla Ica Nära i vår lilla lilla by i lilla Jämtland.

    Vi gick i godan ro och handlade, sa "hej" till personerna jag mötte på affären, som alltid här. Sen betalade vi och gick ut.
    Efter några minuter på affären bredvid kom en av de anställda från Ica fram till mig och undrade vad Danny och Molly gjorde här?
    - Vilka då?
    -"Molly Sandén och Danny, vad kan de göra i vår lilla by?"
    - Jag visste inte ens att de är här...
    -"Men du hälsade ju just på dem på Ica!"
    - ??? Jag hälsar ju på alla jag möter och tänkte inte på dem, bara att det var några jag inte kände igen från byn...

    Hahaha, tror ni dottern blev glad när jag berättade för henne att hon mött hennes Danny på affären men att jag inte reagerade på att det var han!? Hon själv såg dem nog inte alls såklart (annars hade hon visat det)

    Kan inte kalla mig kändis-kåt iaf
  2. 1
    Mötte Molly Sandén och Danny... Tydligen gjorde jag och dottern det idag. På vårt lilla Ica Nära i vår lilla lilla by i lilla Jämtland.

    Vi gick i godan ro och handlade, sa "hej" till personerna jag mötte på affären, som alltid här. Sen betalade vi och gick ut.
    Efter några minuter på affären bredvid kom en av de anställda från Ica fram till mig och undrade vad Danny och Molly gjorde här?
    - Vilka då?
    -"Molly Sandén och Danny, vad kan de göra i vår lilla by?"
    - Jag visste inte ens att de är här...
    -"Men du hälsade ju just på dem på Ica!"
    - ??? Jag hälsar ju på alla jag möter och tänkte inte på dem, bara att det var några jag inte kände igen från byn...

    Hahaha, tror ni dottern blev glad när jag berättade för henne att hon mött hennes Danny på affären men att jag inte reagerade på att det var han!? Hon själv såg dem nog inte alls såklart (annars hade hon visat det)

    Kan inte kalla mig kändis-kåt iaf
  3. Salander
    #2
    Haha, synd att dottern missade sin idol!
  4. 2
    Haha, synd att dottern missade sin idol!
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3
    Jag är lite likadan. Hälsar glatt för vadå, jag känner ju igen personen (men kan inte placera honom/henne)!
  6. 3
    Jag är lite likadan. Hälsar glatt för vadå, jag känner ju igen personen (men kan inte placera honom/henne)!
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Kul! Det kan ju inte ses som otrevligt på något vis att hälsa artigt.
  8. 4
    Kul! Det kan ju inte ses som otrevligt på något vis att hälsa artigt.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar