Har värk :)
Försöker bli med barn
  1. Anonym
    #1

    Har värk :)

    Borde vara ÄL nu, men stickan visar inget. Har väldigt ÄL-känningar, men det kanske man kan ha innan själva ÄL ? Otålig, skall man offra 1 sticka till ? Eller testa igen i morgon samma tid ? Men då kanske vi missar stegringen ? :O
  2. 1
    Har värk :) Borde vara ÄL nu, men stickan visar inget. Har väldigt ÄL-känningar, men det kanske man kan ha innan själva ÄL ? Otålig, skall man offra 1 sticka till ? Eller testa igen i morgon samma tid ? Men då kanske vi missar stegringen ? :O
  3. Anonym
    #2
    Ff ingen stegring och enl kal här så hade jag ÄL i går. Fattar ingenting, men nu har kanske tiden runnit ut för mig helt enkelt. Tycker det är lite lustigt om jag har så ont utan att ha ÄL.
  4. 2
    Ff ingen stegring och enl kal här så hade jag ÄL i går. Fattar ingenting, men nu har kanske tiden runnit ut för mig helt enkelt. Tycker det är lite lustigt om jag har så ont utan att ha ÄL.
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    Jag brukar ha ont i början på ÄL och har toppen 2 dagar senare oftast, kör iofs inte med ÄL test utan går på smärtan och flytningarna så "sexa" på och håll tummarna
  6. 3
    Jag brukar ha ont i början på ÄL och har toppen 2 dagar senare oftast, kör iofs inte med ÄL test utan går på smärtan och flytningarna så "sexa" på och håll tummarna
  7. Anonym
    #4
    Tack för dina hejarop och beklagar ditt MF
  8. 4
    Tack för dina hejarop och beklagar ditt MF
  9. Medlem sedan
    Mar 2008
    #5
    Tack
  10. 5
    Tack
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar