Vad gör ni i helgen?
Ordet är fritt
  1. Salander
    #1

    Vad gör ni i helgen?

    Själv är jag förkyld så jag ska väl typ...snyta mig?

    Gör ni något roligare?
  2. 1
    Vad gör ni i helgen? Själv är jag förkyld så jag ska väl typ...snyta mig?

    Gör ni något roligare?
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    Inte så mycket...

    super till det annars är här lugnt.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  4. 2
    Inte så mycket... super till det annars är här lugnt.
  5. Medlem sedan
    Dec 2001
    #3
    Nä städa och tvätta lite. Maken jobbar hela helgen.
  6. 3
    Nä städa och tvätta lite. Maken jobbar hela helgen.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Krya på dig.
    Jag nässprayar i hopp om att bli av med min hörselnedsättning i högerörat. Jag diklefenak-kurar (bara tagit 1 tablett än) i hopp om att bli av med min förbannade värk i höger nacke/axel/skuldra.
    Sen ska jag försöka tvätta de där köksfönstrena och byta till höstgardinerna som jag sa att jag skulle för 14 dagar sen, men som då inte hanns/orkades med.
    Och så ska vi nog åka till makens jobb (en verkstad) och kolla på min bil som låter konstigt.
    Och så rösta såklart
  8. 4
    Krya på dig.
    Jag nässprayar i hopp om att bli av med min hörselnedsättning i högerörat. Jag diklefenak-kurar (bara tagit 1 tablett än) i hopp om att bli av med min förbannade värk i höger nacke/axel/skuldra.
    Sen ska jag försöka tvätta de där köksfönstrena och byta till höstgardinerna som jag sa att jag skulle för 14 dagar sen, men som då inte hanns/orkades med.
    Och så ska vi nog åka till makens jobb (en verkstad) och kolla på min bil som låter konstigt.
    Och så rösta såklart
  9. Salander
    #5

    Skål!

  10. 5
    Skål!
  11. Salander
    #6
    Ja lite sånt blir det nog här med. Make och barn på turnering.
  12. 6
    Ja lite sånt blir det nog här med. Make och barn på turnering.
  13. Salander
    #7
    Oj, det låter inte bra. Krya på dig och hoppas du hinner vila lite också. Strunta i fönster om du har ont i axel och nacke, det är ju rena plågan för onda axlar.
  14. 7
    Oj, det låter inte bra. Krya på dig och hoppas du hinner vila lite också. Strunta i fönster om du har ont i axel och nacke, det är ju rena plågan för onda axlar.
  15. Medlem sedan
    May 2004
    #8

    Hej hopp...

    se upp därnere.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  16. 8
    Hej hopp... se upp därnere.
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #9
    Tack
    Och ja sant, fönstren kanske ska vänta ytterligare en vecka. Jag är ju högerhänt så det skulle ju vara höger jag gnuggar med och det är ju den sidan jag har ont på.
  18. 9
    Tack
    Och ja sant, fönstren kanske ska vänta ytterligare en vecka. Jag är ju högerhänt så det skulle ju vara höger jag gnuggar med och det är ju den sidan jag har ont på.
  19. Medlem sedan
    Oct 2006
    #10
    Idag sa de på jobbet "vad förkyld du låter när du pratar". Konstigt nog låter jag värre nu än när den började förra torsdagen.
    Så, så lite som möjligt.

    Mannen ska rösta, vi ska hämta köttfärs. Ja, sen vet jag inte!
  20. 10
    Idag sa de på jobbet "vad förkyld du låter när du pratar". Konstigt nog låter jag värre nu än när den började förra torsdagen.
    Så, så lite som möjligt.

    Mannen ska rösta, vi ska hämta köttfärs. Ja, sen vet jag inte!
  21. Salander
    #11
    Ja rösta ska jag med göra, skulle gjort det idag men glömde röstkortet hemma. Får bli på söndag. Krya på dig!
  22. 11
    Ja rösta ska jag med göra, skulle gjort det idag men glömde röstkortet hemma. Får bli på söndag. Krya på dig!
  23. Medlem sedan
    Aug 2011
    #12
    Jag hoppas på LITE roligare än att bara snyta mig ...usch, stackars dig!

    Om en stund ska jag och sambon ha kräftkalas. Västerbottenpajen står i ugnen i detta nu, sen ska jag bara ställa in lite vitlöksbröd också. Sen är det fest

    Imorgon kommer mina svärföräldrar hit och hälsar på. Jag ska laga lunch och bjuda på (gulaschgryta), och så ska vi åka och titta på en skördefest där jag förhoppningsvis kan hitta en massa gott och fint, närproducerat.

    På söndag ska vi rösta. Och så ska vi åka och skjutsa min mamma till hennes vallokal, hon kommer sig nog inte för att åka iväg och rösta annars och det vore ju synd med en bortkastad röst . Som tur är så är mamma inte sverigedemokrat , så det gör ju lite nytta för att mildra sds framfart!
  24. 12
    Jag hoppas på LITE roligare än att bara snyta mig ...usch, stackars dig!

    Om en stund ska jag och sambon ha kräftkalas. Västerbottenpajen står i ugnen i detta nu, sen ska jag bara ställa in lite vitlöksbröd också. Sen är det fest

    Imorgon kommer mina svärföräldrar hit och hälsar på. Jag ska laga lunch och bjuda på (gulaschgryta), och så ska vi åka och titta på en skördefest där jag förhoppningsvis kan hitta en massa gott och fint, närproducerat.

    På söndag ska vi rösta. Och så ska vi åka och skjutsa min mamma till hennes vallokal, hon kommer sig nog inte för att åka iväg och rösta annars och det vore ju synd med en bortkastad röst . Som tur är så är mamma inte sverigedemokrat , så det gör ju lite nytta för att mildra sds framfart!
  25. Salander
    #13
    Nä för då hade hon inte fått skjuts Det är inget synd om mig, bara en vanlig bonnförkylning. Lite mysigt att krypa ner under en filt och dricka te och läsa bok.
    Ha en trevlig helg!
  26. 13
    Nä för då hade hon inte fått skjuts Det är inget synd om mig, bara en vanlig bonnförkylning. Lite mysigt att krypa ner under en filt och dricka te och läsa bok.
    Ha en trevlig helg!
  27. Medlem sedan
    Jul 2003
    #14
    Hoppas du snart är bättre.

    Här ska det veckohandlas, tvättas, ses till att barnen jobbar undan lite läxor/övar inför ett prov. I övrigt har vi inte planerat något än. Försöker dock ligga bra till med alla måsten eftersom maken kommer att bara bortrest 1,5 veckor av dessa två.
  28. 14
    Hoppas du snart är bättre.

    Här ska det veckohandlas, tvättas, ses till att barnen jobbar undan lite läxor/övar inför ett prov. I övrigt har vi inte planerat något än. Försöker dock ligga bra till med alla måsten eftersom maken kommer att bara bortrest 1,5 veckor av dessa två.
  29. Medlem sedan
    Dec 2005
    #15
    Ikväll ska vi tvätta, imorgon ska jag handsy lite vändningshål och gratulera svärfar och på söndag ska jag sälja lite grejer hoppas jag på en hönsbytardag.

    Det är ju firande i helgen på flera ställen i landet då det är geologins dag, googlar man detta får man fram en massa arrangemang. Tips till den uttråkade och geointresserade
  30. 15
    Ikväll ska vi tvätta, imorgon ska jag handsy lite vändningshål och gratulera svärfar och på söndag ska jag sälja lite grejer hoppas jag på en hönsbytardag.

    Det är ju firande i helgen på flera ställen i landet då det är geologins dag, googlar man detta får man fram en massa arrangemang. Tips till den uttråkade och geointresserade
  31. mandelblomma
    #16
    inte mycket. Ska plocka svamp någon dag tänkte jag, det lär vara mycket karl Johan svamp ute i skogarna. Barnen vill följa med och vi ska ha lite picknick tänkte vi. Till o med storsonen trodde han ville med.
    I morgon bitti ska vi på barnens första träningsmatch också och såklart, söndag då ska vi rösta!

    I kväll ska jag fira en sak som jag gått i mål med med ett glas prosecco !
  32. 16
    inte mycket. Ska plocka svamp någon dag tänkte jag, det lär vara mycket karl Johan svamp ute i skogarna. Barnen vill följa med och vi ska ha lite picknick tänkte vi. Till o med storsonen trodde han ville med.
    I morgon bitti ska vi på barnens första träningsmatch också och såklart, söndag då ska vi rösta!

    I kväll ska jag fira en sak som jag gått i mål med med ett glas prosecco !
  33. Medlem sedan
    Nov 1998
    #17
    Ja, valsafari med Ulf Lundell, KB, Malmö
    "Jag hoppas på munter stämning och några knutna nävar i luften. Fyra år till av Alliansen är mer än vad åtminstone jag orkar med. Jag inbillar mej inte att dom här spelningarna kommer att påverka valutgången på något sätt, men själva känslan av och i att få spela mitt i transformationen räcker långt för mej. Personligen tycker jag att det har varit svårt, emellanåt på gränsen till outhärdligt, att verka och leva i Sveriges dom senaste åtta åren, det behövs förändringar. Jag har känt vrede frustration, jag har tagit fram det på mina senaste två CDs Rent förbannat och Trunk.", skriver Ulf Lundell.

    I morgon blir det repetition générale dödsmetall inför Mörkaste Småland:
    http://morkastesmaland.se
    Min styvson spelar i ett band där.
    Och så valdebatten.

    På söndag blir det till att inhösta 100 000 vadhållningskronor om Knugen inte avgår imorgon innan kl 00.00 lördag natt.
    Och så valvakan, förstås, där det blir slutet för Alliansen.
  34. 17
    Ja, valsafari med Ulf Lundell, KB, Malmö
    "Jag hoppas på munter stämning och några knutna nävar i luften. Fyra år till av Alliansen är mer än vad åtminstone jag orkar med. Jag inbillar mej inte att dom här spelningarna kommer att påverka valutgången på något sätt, men själva känslan av och i att få spela mitt i transformationen räcker långt för mej. Personligen tycker jag att det har varit svårt, emellanåt på gränsen till outhärdligt, att verka och leva i Sveriges dom senaste åtta åren, det behövs förändringar. Jag har känt vrede frustration, jag har tagit fram det på mina senaste två CDs Rent förbannat och Trunk.", skriver Ulf Lundell.

    I morgon blir det repetition générale dödsmetall inför Mörkaste Småland:
    http://morkastesmaland.se
    Min styvson spelar i ett band där.
    Och så valdebatten.

    På söndag blir det till att inhösta 100 000 vadhållningskronor om Knugen inte avgår imorgon innan kl 00.00 lördag natt.
    Och så valvakan, förstås, där det blir slutet för Alliansen.
  35. Medlem sedan
    Aug 2006
    #18

    Krya på dig!

    Jag spelar match kl nio imorron bitti så kvällen ikväll borde bli rätt kort... borde... Imorron kväll ska vi på kräftkalas utan kräftor, och jag funderar nu som bäst över vilken klädsel det får bli. Söndag förmiddag är det makens tur att spela. Och halva laget nästan är på samma kräftskiva kvällen innan. Det kan bli intressant.
  36. 18
    Krya på dig! Jag spelar match kl nio imorron bitti så kvällen ikväll borde bli rätt kort... borde... Imorron kväll ska vi på kräftkalas utan kräftor, och jag funderar nu som bäst över vilken klädsel det får bli. Söndag förmiddag är det makens tur att spela. Och halva laget nästan är på samma kräftskiva kvällen innan. Det kan bli intressant.
  37. Medlem sedan
    Aug 2006
    #19

    Juste ja.

    På söndag ska vi rösta också.
  38. 19
    Juste ja. På söndag ska vi rösta också.
  39. Salander
    #20
    Ahh då är det bra att ligga i fas.
  40. 20
    Ahh då är det bra att ligga i fas.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar