Njae - både och...
Vikt
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Njae - både och...

    Viktminska och närma sig 50 är ju sisådär... ett dygn på hotel - all by myself. Dåligt - åt en subwaymacka - en halv. Kan inte äta en massa vitt bröd o viktminska... o just det... 2 mindre chokladkakor I bilen, 2 x 4 timmars körning. Bra dock, hade tänkt mumsa lite jordnötsringar - men räksalladen var så stor o god att 17-åringen fick jordnötsringarna:-) O positivt - 5 dagars träning av 6 möjliga. Inte vägt mig, känner att det stramar finfint kring midjan. Men vid gott mod. BYW - har ni upptäckt Lindahls smaksatta kvarg? Förvisso med aspartam. Kram!
  2. 1
    Njae - både och... Viktminska och närma sig 50 är ju sisådär... ett dygn på hotel - all by myself. Dåligt - åt en subwaymacka - en halv. Kan inte äta en massa vitt bröd o viktminska... o just det... 2 mindre chokladkakor I bilen, 2 x 4 timmars körning. Bra dock, hade tänkt mumsa lite jordnötsringar - men räksalladen var så stor o god att 17-åringen fick jordnötsringarna:-) O positivt - 5 dagars träning av 6 möjliga. Inte vägt mig, känner att det stramar finfint kring midjan. Men vid gott mod. BYW - har ni upptäckt Lindahls smaksatta kvarg? Förvisso med aspartam. Kram!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Subways mackor är ruggigt goda Fast jag brukar ta deras fullkornsbröd om jag äter där.
    Bra med träningen, hoppas det hjälper så att stramningen runt midjan bara blir tillfällig
  4. 2
    Subways mackor är ruggigt goda Fast jag brukar ta deras fullkornsbröd om jag äter där.
    Bra med träningen, hoppas det hjälper så att stramningen runt midjan bara blir tillfällig
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Det är bara att fortsätta och göra ännu bättre! Jag brukar bara köpa naturell kvarg och smaksätta själv med kanel, nötter och frukt/bär.
  6. 3
    Det är bara att fortsätta och göra ännu bättre! Jag brukar bara köpa naturell kvarg och smaksätta själv med kanel, nötter och frukt/bär.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar