över 88% av Sveriges befolkning röstade
Ordet är fritt
  1. mandelblomma
    #1

    över 88% av Sveriges befolkning röstade

    emot SD och rasismen i alla fall.
    Jag väljer att se det så, känns bättre så.
  2. 1
    över 88% av Sveriges befolkning röstade emot SD och rasismen i alla fall.
    Jag väljer att se det så, känns bättre så.
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Nu har du tydligen andra siffror än jag f.n, men jag skrev såhär på fb för en timme sedan:
    "En stor majoritet av landets röstberättigade har INTE valt att rösta in främlingsfientligheten och homofobin i maktens korridorer. Så kan man också se det. Om man vill och orkar..."
  4. 2
    Nu har du tydligen andra siffror än jag f.n, men jag skrev såhär på fb för en timme sedan:
    "En stor majoritet av landets röstberättigade har INTE valt att rösta in främlingsfientligheten och homofobin i maktens korridorer. Så kan man också se det. Om man vill och orkar..."
  5. mandelblomma
    #3
    precis så, det är så man måste se det
    Oavsett vilken exakt summa det nu bli...
  6. 3
    precis så, det är så man måste se det
    Oavsett vilken exakt summa det nu bli...
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Jag känner att det finns liksom inget val. Vad skulle bli bättre av att vi fastnade i "vad hemskt att så många röstade på dem"-tanken? Inget. Nu återstår såklart att utifrån de förutsättningar som nu finns, för valresultatet kan vi ju inte göra något åt, göra det bästa för att sunda värderingar och medmänsklighet ska råda och styra.
  8. 4
    Jag känner att det finns liksom inget val. Vad skulle bli bättre av att vi fastnade i "vad hemskt att så många röstade på dem"-tanken? Inget. Nu återstår såklart att utifrån de förutsättningar som nu finns, för valresultatet kan vi ju inte göra något åt, göra det bästa för att sunda värderingar och medmänsklighet ska råda och styra.
  9. mandelblomma
    #5
    ja och att försöka hitta lösningar utanför de vanliga stigarna
  10. 5
    ja och att försöka hitta lösningar utanför de vanliga stigarna
  11. Medlem sedan
    Jun 2014
    #6
    = fortsätta försöka förstöra Sverige, trots att en stor del av folket nu har sagt ifrån..?
  12. 6
    = fortsätta försöka förstöra Sverige, trots att en stor del av folket nu har sagt ifrån..?
  13. mandelblomma
    #7
    stor? 13 % är faktiskt inte så stort.....87% sa i från SD!
  14. 7
    stor? 13 % är faktiskt inte så stort.....87% sa i från SD!
  15. Medlem sedan
    Jun 2014
    #8
    Nu tänker du omoget.
  16. 8
    Nu tänker du omoget.
  17. mandelblomma
    #9
    ja hellre fet än rasistiskt
  18. 9
    ja hellre fet än rasistiskt
  19. mandelblomma
    #10
    det blev ju lite roligt, skulle stå det men fet går bra också ( även om jag är ganska smal
  20. 10
    det blev ju lite roligt, skulle stå det men fet går bra också ( även om jag är ganska smal
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar