Ah vad skönt
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jul 2006
    #1

    Ah vad skönt

    Alliansen tänker lägga sin budget, inget parti verkar ta Löfvens utsträckta hand. Nyval?
  2. 1
    Ah vad skönt Alliansen tänker lägga sin budget, inget parti verkar ta Löfvens utsträckta hand. Nyval?
  3. Medlem sedan
    Aug 2013
    #2
    Vad vill du skall hända?
  4. 2
    Vad vill du skall hända?
  5. Medlem sedan
    Jul 2006
    #3
    Nyval, tills att man börja samarbeta med SD.
  6. 3
    Nyval, tills att man börja samarbeta med SD.
  7. mandelblomma
    #4
    DET kommer inte hända. Inget seriöst parti vill ta i SD med tång. Det vore politiskt självmord dessutom eftersom vi är 87 % som klart, tydligt och högt säger NEJ till SD och rasism! Det vet de andra partierna.
  8. 4
    DET kommer inte hända. Inget seriöst parti vill ta i SD med tång. Det vore politiskt självmord dessutom eftersom vi är 87 % som klart, tydligt och högt säger NEJ till SD och rasism! Det vet de andra partierna.
  9. Medlem sedan
    Jun 2005
    #5

    Verkligen.

    Man bara måste älska dubbelmoralen i detta land.
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  10. 5
    Verkligen. Man bara måste älska dubbelmoralen i detta land.
  11. Medlem sedan
    Jun 2014
    #6
    ...och om folk fattar att de inte funkar, så kanske FLER röstar på Sd i nyvalet! Åkesson for Prime Minister! :-)
  12. 6
    ...och om folk fattar att de inte funkar, så kanske FLER röstar på Sd i nyvalet! Åkesson for Prime Minister! :-)
  13. mandelblomma
    #7
    risken som finns nu är just att S får ens vag regering som kommer misslyckas med olika saker de lovat genomföra och ja, då finns det en risk såklart att fler går på lätta lösningar på svåra problem. utbildningsnivån sjunker i landet är det ju flera som påpekat...*ironi*
  14. 7
    risken som finns nu är just att S får ens vag regering som kommer misslyckas med olika saker de lovat genomföra och ja, då finns det en risk såklart att fler går på lätta lösningar på svåra problem. utbildningsnivån sjunker i landet är det ju flera som påpekat...*ironi*
  15. Medlem sedan
    Aug 2006
    #8
    Jag kan inte tro att jag just läste detta. Det är som en mardröm.
  16. 8
    Jag kan inte tro att jag just läste detta. Det är som en mardröm.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar