Måndag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Måndag,

    en dag då jag verkligen måste få igång mitt jobb-jag. Men tankarna är ju någon annanstans. 13%.... Hur korttänkta är folk ?
  2. 1
    Måndag, en dag då jag verkligen måste få igång mitt jobb-jag. Men tankarna är ju någon annanstans. 13%.... Hur korttänkta är folk ?
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Sàg att det var 23% i min kusins by i Dalsland...... Skrämmande... Tror inte jag har sett en endaste invandrare där heller...

    Annars stràlande sol och lilla revisorn här hela dagen. Passar pà att fà ordning pà alla familjepapprena ocksà. Har skrivit en massa checker till alla sporter, försäkringar osv..
    Skall laga kassler till lunchen med revisorn men fàr nog googla lite först..
    Ha en fin dag.
  4. 2
    Sàg att det var 23% i min kusins by i Dalsland...... Skrämmande... Tror inte jag har sett en endaste invandrare där heller...

    Annars stràlande sol och lilla revisorn här hela dagen. Passar pà att fà ordning pà alla familjepapprena ocksà. Har skrivit en massa checker till alla sporter, försäkringar osv..
    Skall laga kassler till lunchen med revisorn men fàr nog googla lite först..
    Ha en fin dag.
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Tänker att det ju är precis samma sak som här i Frankrike. Extremhögern är starka överallt i Europa. Man trodde kanske att svenskar var mer klartänkta än fransmän men så är det alltså inte...
  6. 3
    Tänker att det ju är precis samma sak som här i Frankrike. Extremhögern är starka överallt i Europa. Man trodde kanske att svenskar var mer klartänkta än fransmän men så är det alltså inte...
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Mycket korttänkta tyvärr. Riktigt skrämmande.
  8. 4
    Mycket korttänkta tyvärr. Riktigt skrämmande.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar